תקשורת ומדיה

רשת 13 בצעד מפתיע: ערן סויסה חוזר למסכים

ערן סויסה, כתב הבידור של ישראל היום, מצטרף לתוכנית הבידור החדשה של ערוץ 13 לצידם של עדי הימלבלוי וקובי מחט, שם יגיש מבזק של פעמיים בשבוע שיעסוק בבידור וסלבס
מערכת ice | 
ערן סויסה (צילום אסף אמברם, מערכת אייס)
אתמול, (שלישי) פורסם כי עדי הימלבלוי תנחה יחד עם קובי מחט תוכנית בידור חדשה בערוץ 13, "שוטו טיים" שתצא לדרך לראשונה ביום ראשון הקרוב ותשודר מדי יום בשעה 16:00. התוכנית תעסוק בעולמות הבידור והתרבות. לצד סיקור עולמות אלו, בתוכנית יהיו פינות אשר יעסקו גם באוכל, בטרנדים חמים ברשת, וכן פינת "סלב מחפש אהבה".
כעת, נודע ל-ice כי מי שיגיש מבזק פעמיים בשבוע בתוכנית החדשה, הוא לא אחר מאשר ערן סוויסה, כתב ישראל היום. המבזק יעסוק בבידור וסלבס, תחומו של סוויסה. את דרכו בעולם התקשורת, סויסה החל בגלי צה"ל, המשיך ככתב ב"מעריב" ולאחר מכן הצטרף ל"ישראל היום" ב-2011. אחד המהלכים היותר זכורים של סוויסה היה כשחשף את ההקלטות של בן אל תבורי  בהן צעק על בת זוגתו לשעבר אורטל עמר.
התוכנית החדשה של רשת 13, הינה חלק ממערך שינויים אסטרטגים של הערוץ אשר ימשיכו את מגמת העלייה ברייטינג שחווה הערוץ לאחרונה: הן מהתחקיר של רביב דרוקר על מירי רגב, הסדרה "ווארט" וגם בעקבות ההצלחה של תוכנית הריאלטי פקין אקספרס, בערוץ מחזקים את רצועת הצהריים של שעה 16:00 כאשר לפנינו עוד פצצת הרייטינג "האח הגדול" שככל הנראה תזניק את הערוץ בקרבות הרייטינג מול קשת 12.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה