ויראלי

נטלי דדון חושפת את השיקול הכלכלי: "לא היה איך להתקיים"

משפיענית הרשת ואורחת קבועה באולפני הטלוויזיה בתקופה האחרונה, נטלי דדון, חשפה במהלך ריאיון למעריב את השיקולים הכלכליים בפרסום דעותיה הנחרצות ברשתות, ולקיחת צד פוליטי, על אף ההמלצות בתעשייה שלא להיכנס לנושאים הללו
מערכת ice |  6
נטלי דדון (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
כוכבת הרשת ומי שהפכה לפעילת הסברה מוערכת בישראל, נטלי דדון, מרבה לשתף ברשתות החברתיות את דעותיה הפוליטיות הנחרצות, וזוכה לתגובות רבות על פרסומיה, משני הצדדים.
נראה כי דדון אהובה מאד בקרב עוקביה אשר נמצאים בדעותיהם בצד הפוליטי התואם לשלה, ומנגד נראה כי היא דמות שהמתנגדים לדעותיה אוהבים מאד לשנוא. על כך היא חושפת בריאיון למעריב: "אנשים אוהבים אותי או לא סובלים אותי. אין הרבה אמצע. אני לא קונצנזוס".
בנוסף, דיברה דדון בפתיחות על השיקולים הכלכליים שלה, מתוקף היותה כוכבת רשת ומי שגם מתפרנסת מחשבון האינסטגרם שלה, במהלך כפי שעשתה, במסגרתו היא הפכה את משנתה הפוליטית לציבורית ומאז היא עוסקת רבות בפעילות הסברה לאותן דעות.
היא חשפה כי מדובר בשיקול כלכלי לא פשוט מבחינתה והיא ידעה שכרוך סיכון במהלך שכזה בישראל, מדינה בה הפוליטיקה היא תוססת ועלולה ליצור משברים חמורים, כפי שאנו חווים היום בחברה הישראלית.
"עברתי לאפס מתוך בחירה", אומרת נטלי דדון על כך שלאחר פרסום דעותיה היא עברה לאפס הכנסות מחשבון האינסטגרם שלה, לאחר שלפני כן הייתה כן מצליחה להכניס כסף גם ממנו. 
היא הוסיפה כי אם לא הייתה הולכת בדרך עצמאית, ביציאה לעולם העסקים עם מותג קוסמטיקה משלה וההרצאות שהיא מקיימת, היא הייתה נותרת ללא הכנסה. לדבריה, אם הכנסותיה היו תלויות ב"עולמות של החונטה או התעשייה" לדבריה, היא הייתה נותרת ללא כלום. "לא היה לי ממה להתקיים", אמרה דדון על התרחיש.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    גר בהרצליה פיתוח חח
    שכחה לכתוב הבעל שלה 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די ליחסי ציבור מביכים.
    סגור
  • 5.
    חלילה לחפש עבודה
    קולטורה 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כי "כוכבת רשת" ו"משפיענית" - פאק דאט שיט
    סגור
  • 4.
    נטלי
    סלבי 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש הרבה קשישים שאין להם אוכל כי ביטוח לאומי לא סופר אותם אחרי שעבדו 50 שנה , קשה להתקיים מהכסף הזה תודות לביטוח לאומי
    סגור
  • 3.
    אצל כולם זה כלכלי ----)
    מאי 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ינון מגל נטלי דדון שי גולדשטיין ואחרים
    סגור
  • 2.
    את מדהימה ויקרה ואוהבים אותך מלא מלא מלאאאאא
    מעריצה של נטלי 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 5
    נטלי היקרה, את מדהימה באשר את, הפכת להיות המאמי הלאומית ולא בכדי, את הפה של 90% מהקולות השפויים במדינה ורק על זה מגיע לך אין ספור תודות. יקרה שלנו, שימי פס על החונטה ימ"ש שכל תפקידם בעולם זה רק לזרוע הרס ורוע ולקדם את טובתם של הטרוריסטים...אף אחד לא שם עליהם והם שווים כקליפת השום. נדאג לרכוש ממך את מה שאת מייצרת כדי שתהיה לך בעז"ה פרנסה בשפע! שנה טובה ורק בשורות טובות
    סגור
  • 1.
    נטלי דדון
    רוני 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    3 4
    "משפיענית"???? "כוכבת הרשת"???? איזה כתב קצת התבלבל מ"יופיה" מ"חכמתה" של נטלי דדון???? הלו הלו הלו..... נטלי דדון, אישה פשוטה שמאד מאד מאד רוצה להתפרסם!!! קצת פרופורציה בבקשה !!!
    סגור