ויראלי

הסוד נחשף: נטע אלחמיסטר והבעל רמי גרשון בהודעה מפתיעה

נטע אלחמיסטר ורמי גרשון חוגגים בימים אלו את ההריון השני שלהם. הזוג שחשף את הבשורה באינסטגרם, מתמודד גם עם זיכרונות מהעבר, כולל תקרית בשמות במהלך הברית של בנם הבכור
מערכת ice | 
נטע אלחמיסטר (צילום אינסטגרם)
הדוגמנית נטע אלחמיסטר ושחקן הכדורגל רמי גרשון, שנישאו ב-2019, חוגגים ביום אלו את הבשורה המשמחת על הריון שני. לאחר ארבע שנות זוגיות יציבה, השניים  הפכו להורים בפעם הראשונה לפני עשרה חודשים עם לידת בנם הבכור, אל-ים. היום (ראשון) חשפה אלחמיסטר את הבשורה על ההריון השני בחשבון האינסטגרם שלה. היא העלתה תמונה עם בטן הריונית וכתבה "I love our creates".
ההתרגשות סביב בני הזוג לא פוסחת גם על העבר. במהלך אירוע הברית של בנם הבכור, התרחשה תקרית לא נעימה כאשר שמו השגוי של התינוק פורסם על ידי אחד האורחים. לאחר שגילוי השם השגוי עורר אי נוחות, האורח התבקש להסיר את הידיעה מהרשתות החברתיות עד שיתקבל אישור מההורים.

צילום: Instagram/@netaneta_alchimister
אחלמיסטר וגרשון, שהפכו לאחד מהזוגות הבולטים בישראל, ממשיכים לעדכן את עוקביהם על חייהם האישים דרך הרשתות החברתיות, ומרתקים את הציבור בבשורותיהם ובאירועים המשמעותיים בחייהם. ההתרגשות מההיריון השני, יחד עם הזיכרונות מהאירועים הקודמים רק מוסיפה למעגל השיח סביב הזוג הפוטוגני.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה