תרבות ופנאי

נטע אלחמיסטר נחשפת: חוזה הטאלנט שמכניס לה מיליוני שקלים בשנה

החוזה של נטע אלחמיסטר מול לילית קוסמטיקה נחשף: הדוגמנית מקדמת את מותג הטיפוח BYNETA ומרוויחה 12% ממכירת המוצרים של החברה בשנה, כולל עמלות ומענק חתימה במאות אלפי שקלים. בסך הכל, אלחמיסטר יכולה להגיע להכנסות של 2.4 מיליון שקל בשנה רק מעמלה
מערכת ice | 
נטע אלחמיסטר (צילום נטשה זריקר)
שי אביטל, סוכן הדוגמניות שעמד במרכזה של סערה אחרי מספר תלונות שהוגשו נגדו בגין הטרדה מינית, הגיש תביעת ענק לאחרונה נגד יבואנית הקוסמטיקה לילית קוסמטיקה, זאת בטענה כי היא הפסיקה את ההתקשרות עמו באופן חד צדדי, על סך של 5 מיליון שקל.
על פי הדיווח הבוקר (שלישי) ב"כלכליסט", בזכות התביעה שהגיש אביטל, נחשפו חומרים מסוימים השופכים אור על חוזי הטאלנטים שמעניקות חברות בישראל לסלבס. כך למשל נחשף החוזה של נטע אלחמיסטר, הדוגמנית ואשת העסקים, שהייתה מיוצגת בעצמה אצל אביטל, מול חברת לילית קוסמטיקה.
על פי הדיווח, ההסכם שנחתם ב-2020 קבע שאלחמיסטר תקדם את מותג הטיפוח BYNETA, וממנו עולה כי היא תרוויח 12% ממכירות המוצרים של החברה, כאשר בשנה הראשונה התחייבה החברה לשלם לה עמלה על סך 400 אלף שקל. בנוסף על כך, אלחמיסטר קיבלה מקדמה של 250 אלף שקל.
על פי ההסכם, התוקף של החוזה שנחתם היה לחמש שנים, כאשר בסוף השנה השלישית, אם העמלה לא תגיע ל־800 אלף שקל לפי חישוב של 12% מהמכירות, כל אחד מהצדדים יוכל להודיע על סיום החוזה ביניהם. בסיכומו של עניין, על פי ההסכם שנחתם, אלחמיסטר יכולה להגיע להכנסות של 2.4 מיליון שקל בשנה רק מעמלה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה