ויראלי

השחקנית הישראלית מחפשת אהבה חדשה: "נמשכת לנשים ולגברים"

כוכבתץ הסדרה "המפקדת", נועם לוגסי, העלתה פוסט חושפני במיוחד, בו חשפה כי היא מחפשת זוגיות עם גבר, אחרי שהייתה במערכות יחסים עם נשים: "הגיעו תובנות חזקות שאני רוצה וצריכה גבר לצידי"
מערכת ice |  3
נועם לוגסי (צילום רם מנדלסון)
רגע לפני עלייתה של העונה השלישית והאחרונה של הסדרה האהובה של כאן 11 "המפקדת", אחת מכוכבות הסדרה, נועם לוגסי, העלתה פוסט חושפני במיוחד לקבוצה בפייסבוק, בו ביקשה לחפש אהבה חדשה, והפעם עם גבר, אחרי שיצאה בשנים האחרונות רק עם נשים.
בפוסט שהעלתה כתבה לוגסי: "היי בנות יפות! צריכה את עזרתכן ובתמורה, גן עדן עלי. אני לא יודעת מי מכן מכירה אותי ומי לא, אבל זה גם לא באמת משנה. בשנים האחרונות יצאתי כמעט רק עם נשים (בגדול נמשכת גם לנשים וגם לגברים), אבל בתקופה האחרונה אני בתהליך מאוד עמוק עם עצמי. הגיעו תובנות חזקות שאני רוצה וצריכה גבר לצידי".
לוגסי המשיכה: "זה מפחיד וחדש יחסית, אבל גם מרגש ומרגיש נכון. אני לא באפליקציות כי זה לא פשוט בתור אדם "מוכר". קשה זיווגו של אדם כקריעת ים סוף, אבל בשביל זה יש נשים, לא?".
לסיום כתבה השחקנית האהובה: "אז יאללה, תשלחו אלי את כל החברים השווים שלכן שנשארו רווקים. אני בת 28, אז לא קטנים פליז. אם נשארו גברים שלא עושים סמים, זה בכלל טוב. אם הם אוהבים כדורגל ומחוברים לבורא עולם - זכיתי. יאללה, בשם השם נעשה ונצליח".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    דברי איתי
    יוסי 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הי נועה דברי איתי בפרטי
    סגור
  • 2.
    תמיד הגעילה אותי
    מי תימשך אלייך? 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    14 0
    פיכס
    סגור
  • 1.
    עדיף גראס על בורא עולם (ל"ת)
    דני צור 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור