תרבות ופנאי

אבל בעולם התרבות: הכוכב נפטר לאחר 20 שנות מלחמה בסרטן

אבל כבד הפל ביום שישי האחרון על עולם התרבות והבידור באוסטרליה, עם הבשורה על פטירתו של כוכב הענק במדינה, השחקן והבמאי לקס (אלכסנדר) מרינוס. משפחתו הודיעה על מותו בחשבון הפייסבוק שלו ורבים במדינה ובתעשייה המקומית ספדו לו
מערכת ice | 
לקס מרינוס (צילום מסך)
אחד היוצרים המוערכים באוסטרליה ומי שבעברו ניתן למצוא תפקידי משחק, בימוי ואף שימש מספר שנים כמגיש תוכנית רדיו במדינה, לקס מרינוס (Alexander Francis Marinos), זכור בעיקר לאוסטרלים בשל תפקידו כ"ברונו" בקומדיה המקומית "קינגסווד קאנטרי" (Kingswood Country).
בנוסף לתפקידו בסדרה האהובה אשר שודרה בין השנים 1979-1984, הספיק מרינוס, שנולד להורים מהגרים מיוון בניו סאות' וויילס אשר נמצאת בחופה המזרחי של מדינת אוסטרליה, להגיש תוכנית רדיו מקומית של רשת ABC בשנות ה-70 המאוחרות ולאחר מכן, לשמש כבמאי בלא פחות מ-8 סרטים לאורך השנים.
מרינוס נחשב ליוצר מכובד אשר זכה לכבוד רב לאורך שנותיו בתעשייה, ואף קיבל פרסים רבים על פועלו. ביום שישי האחרון בישרה המשפחה לתעשיית הבידור האוסטרלית ולעולם כולו, כי לאחר 20 שנים בהן נאבק מרינוס במחלת הסרטן, הוא נפטר בגיל 75.
בהודעת המשפחה על פטירתו, אמרו כי ברגעיו האחרונים, מרינוס היה מוקף בחברים ומשפחה, כאשר ברקע התנגנו שיריו של הזמר האגדי שכל כך אהב, בוב דילן. "הייתה כל כך הרבה אהבה בחדר", אמרה משפחתו בהודעה הקשה.
אחד התפקידים החשובים שהסבו לו הכי הרבה גאווה בקריירה הענפה שלו, היה כאשר נבחר על ידי מדינת אוסטרליה להשתתף כחבר בצוות ההפקה, בטקס הפתיחה היוקרתי לאולימפיאדה שהתקיימה בשנת 2000 בסידני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה