מינויים

הח"כית לשעבר בג'וב חדש: זה האיגוד שתעמוד בראשו

עו״ד רויטל סויד מונתה ליו"ר איגוד הגז הטבעי בישראל, במקביל לפעילותה של עו״ד סויד כיו״ר האיגוד ימשיך אמיר פוסטר, המכהן גם כיו״ר ועדת האסטרטגיה באיגוד הגז העולמי, לשמש כמנכ״ל איגוד הגז הטבעי - תפקיד אותו הוא ממלא בהצלחה בשבע השנים האחרונות
מערכת ice |  9
רויטל סויד (צילום פלאש 90)
עו"ד וחברת הכנסת לשעבר רויטל סויד, אשר שימשה בשנים האחרונות כיועצת לאיגוד הגז הטבעי בסוגיות של אסטרטגיה ורגולציה מונתה ליו״ר האיגוד. ההחלטה על המינוי נתקבלה פה אחד ע״י חברי הנהלת איגוד הגז הטבעי.
איגוד הגז הטבעי, הוקם בשנת 2010 על מנת לאגד ולייצג את החברות הפעילות בתחום החיפוש וההפקה של גז טבעי בישראל.  במהלך שנות פעילותו יוצגו באיגוד כלל החברות הפעילות בהפקת גז טבעי בישראל וכיום שותפות בו בין היתר דור אלון גז, ניו מד אנרג'י, רציו אנרגיות, שברון מדיטרניאן לימיטד, תמר פטרוליום וכו׳.

מאז הקמתו פעל האיגוד לקידום תעשיית הגז הטבעי בישראל, להרחבת השימושים בגז טבעי בענפי המשק השונים על חשבון דלקים מיובאים ומזהמים, בהגברת מודעות לתועלות הנובעות ממהפכת הגז הטבעי שהתחוללה בישראל בעשור החולף וליצירת של סביבה עסקית התומכת בפעילות הסקטור.
כגוף המקצועי המרכזי המלווה את התעשייה, מספק האיגוד ידע, ייעוץ מקצועי, ושואף לשיפור המשק והחברה באמצעות חיזוק מעמד התעשייה כמרכיב חיוני לכלכלה, שיפור איכות הסביבה והביטחון האנרגטי הישראלי. במקביל לפעילותה של עו״ד סויד כיו״ר האיגוד ימשיך אמיר פוסטר, המכהן גם כיו״ר ועדת האסטרטגיה באיגוד הגז העולמי, לשמש כמנכ״ל איגוד הגז הטבעי - תפקיד אותו הוא ממלא בהצלחה בשבע השנים האחרונות. 
סויד, יו״ר איגוד הגז הטבעי מסרה: "משק האנרגיה בישראל, בדגש על הגז הטבעי, הוא מקור לעוצמה מדינית, ביטחונית, כלכלית, חברתית וסביבתית. כפי שהוכח בימים אלה, זהו משק איתן שהתרומה שלו לחיזוק המדינה ורווחת אזרחיה משמעותית ומוכחת בעת שלום ובעת חרום, וברוח זו אני מתכוונת לפעול ולהוביל את האיגוד".
אמיר פוסטר, מנכ״ל איגוד הגז הטבעי הוסיף: ״הכניסה של רויטל סויד לתפקיד יו"ר איגוד הגז הטבעי תמשיך ותעצים את התנופה הנכונה והאחראית של פיתוח משק הגז למען שמירה על הביטחון האנרגטי של ישראל, למען חיזוק הכלכלה, לרווחת אזרחי ישראל ולמען איכות הסביבה.״
כזכור, בשבוע שעבר פרסם האיגוד ביחד עם חברת היעוץ הכלכלי BDO דו״ח מיוחד בנושא הביטחון האנרגטי בישראל, המציג תמונת מצב של משק האנרגיה בישראל בהיבטי ביטחון וביטחון אנרגטי, כלכלה, חיסכון למשק ולאזרח, תחזית ההכנסות למדינה, היבטי איכות סביבה והמלצות מדיניות להמשך פיתוח משק הגז הטבעי בישראל.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    כשיש קשרים לא צריך פרוטקציה. (ל"ת)
    רויטל 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    למי שלא האמין בפרויקט לא מגיע גוב כזה
    גו 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעניין הרי אנשי השמאל התנגדו למתווה הגז כולם זוכרים אז למה נותנים לך גוב של הגז הרי הם לא האמינו בפרוקט הגז והתנגדו לו
    סגור
  • 4.
    אחת המשוחתות שיש ! (ל"ת)
    אסף 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    מה היא קשורה (ל"ת)
    ַפאולה 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    גב. סוויד ישרה ,חכמה ,יפה בהצלחה (ל"ת)
    אשה ראויה 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • לא ישרה.לא ראויה (ל"ת)
    דפנה 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ישרה היא לא. (ל"ת)
    נתי 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • רוויטל
    נועה 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא אמינה בכלום
    סגור
  • 1.
    עו"ד סוייד
    יונית 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    3 2
    למה היא נבחרה? חסרים עו"ד מהימין? מתי יתקנו את העוות שרק השמאל תמיד נבחר. מה קרה? אין לה לקוחות שהיא חיפשה תפקיד?
    סגור