ויראלי

אסי בוזגלו משפיל את בלוגרית האוכל: "סוף-סוף תבין כמה זה כואב"

לאחר שחשבון האינסטגרם שלה חזר לפעילות אחרי חסימה שעברה, אסי בוזגלו הגיב בחריפות ואמר: "וואו, אז אולי עכשיו היא סוף-סוף תבין כמה זה כואב כשהיא צוחקת על קולגות שלה ופוגעת להם בפרנסה. מקווה שבמקרה הזה, שהאינסטגרם שלה נחסם, יעזור לה להבין את זה"
מערכת ice | 
אסי בוזגלו (צילום אינסטגרם)
ממש לאחרונה, חשבון האינסטגרם של בלוגרית האוכל המצליחה, דניאל עמית, נחסם באופן פתאומי. עמית, שצברה מעל 422 אלף עוקבים, מצאה את עצמה ללא הפלטפורמה המרכזית שדרכה היא מתפרנסת ומתקשרת עם העוקבים.
החזרה המיוחלת של החשבון לפעילות הובילה לתגובה רגשית עזה מצד עמית, שתיעדה את עצמה בוכה מהתרגשות ואמרה: "די, די, אני באמת רועדת. זה כל כך פאתטי, סליחה אבל, באמת... אתם לא מבינים... הייתי כל כך מבואסת".

לאחר מכן, התגובות לאירוע חשפו מתחים קיימים בקהילת היוצרים הישראלית. אסי בוזגלו הגיב בחריפות ואמר: "וואו, אז אולי עכשיו היא סוף-סוף תבין כמה זה כואב כשהיא צוחקת על קולגות שלה ופוגעת להם בפרנסה. מקווה שבמקרה הזה, שהאינסטגרם שלה נחסם, יעזור לה להבין את זה, ובאמת הגיע הזמן שנפזר בינינו רק אהבת חינם ופחות שנאה. אמן".
לעומתו, אלינה לוי יצאה להגנתה של עמית וטענה: "אני רוצה לראות איך אנשים היו מגיבים אם היו סוגרים להם את העסק יום בהיר אחד בתקופה הזאת ופתאום מחזירים - זו גם הייתה רמת ההתרגשות אם לא יותר. איזה קל זה לדבר בלי הבנה בסיסית שזה עסק שהיא בנתה מאפס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה