ויראלי

אסי בוזגלו לא מרפה: "חיי החטופים לא שווים יותר מחיי הלוחמים"

כוכב "הבוזגלוס" התייחס בחשבון האינסטגרם לנפילת החיילים ברצועת עזה. לדבריו, ישראל מדברת במונחי ניצחון בעוד היא ממשיכה לספוג אבידות רבות בשדה הקרב: "אי אפשר לסכן אותם רגלית". זוכה "הישרדות" ייעץ למקבלי ההחלטות: "חייבים להפציץ מלמעלה, עם חיל האוויר"
מערכת ice |  6
אסי בוזגלו (צילום אינסטגרם)
זוכה "הישרדות" וכוכב "הבוזגלוס" הגיב לבשורה המרה על נפילתם של 15 לוחמים ברצועת עזה. כהרגלו בקודש, עשה זאת באמצעות סטורי שפרסם אמש (ראשון) בחשבון האינסטגרם שלו. על פי בוזגלו, קשה להבין כיצד ישראל מדברת במושגים של ניצחון, בעוד היא ממשיכה לקבור מדי יום את מיטב בניה ובנותיה וסופגת מחירים כבדים בשדה הקרב.
על רקע דיווחים חדשותיים על ריכוך המכות האוויריות בשל החשש מפגיעה בחטופים, בוזגלו בחר להשוות בין ערך חיי החטופים לערך חיי הלוחמים. "לא מובן לי איך מדברים כל הזמן על ניצחון, כשכבר מזמן המלחמה הזאת עולה לנו כל כך ביוקר עם כל האבדות שלנו", כתב בוזגלו בפתח דבריו.
"אני חושב שעם כל הצער והחטופים שיש לנו, פשוט אי אפשר להכניס ולסכן את החיילים שלנו רגלית. עם כל הצער שבדבר, חיי החטופים לא שווים יותר מחיי הלוחמים". בהמשך, פנה למקבלי ההחלטות, התייחס ללחץ הבינלאומי ולשעון המדיני והציע לתקוף באופן אווירי נרחב. "חייבים להפציץ מלמעלה, עם חיל האוויר. גם ככה המחיר הוא מחיר כבד מאוד! יש תחושה שמנסים לצאת 'טוב' מול כל העולם. חלאס לחשבן!".

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מסחרה בחיי אדם
    אני 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק מי שלא היה בצבא, לא מסוגל להבין - תפקידו של הצבא להגן על אזרחי המדינה גם אם זה מסכן את חיי החיילים. הצבא לא הגן על החטופים ב-7/10, ולפי הראש המעוות של בוזגלו, גם עכשיו צריך להמשיך ולהפקיר אותם וליתר בטחון גם להפציץ אותם. העיקר שהוא מקבל מחיאות כפיים באתר שלכם.
    סגור
  • בעיקרון אתה צודק אבל
    אילן 02/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוא אני כן שירתתי בצבא , ונכון שמטרת על של כל צבא זה להגן על אזרחים אבל במקרה הספציפי הזה זה לא בגלל סיכון לוחמים זה פשוט לסכן אותם סתם , ושהיה לא היה תוצאות לחימה אם נמשיך בדרך התבוסתנית שלנו , יש דרך בקיצור ואני די מסכים איתו אבל בכל השאר הוא לא צודק , אני מצפה שהיה הפצצת מאסיביות ולחימה טקטית גם נגד אוכלוסיות האיוב כמו של כל עם נורמלי וכל צבא נורמלי פועל ולא נהיה הצבא הכי מוסרי בעולם שזה עלבון לאדם לוזר מטומטם שמוכן להקריב את עצמו לאיוב
    סגור
  • 3.
    כל מילה בסלע
    יש 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אכן ,אין ספק חיי החיילים אינם זולים יותר מחיי החטופים
    סגור
  • 2.
    חד וחלק. גם ללוחמים יש אימהות ומשפחות שחרדות לגורלם!
    תתאפסו כבר! 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש אלפים מבנינו עכשיו בעזה ומסכנים את חייהם בכל רגע ורק מאה דורשים לעשות הכל כדי להוציא אותם משם.
    סגור
  • 1.
    אסי בוזגלו לא מרפה
    רודולפו 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתה צודק לחלוטין, משפחות החטופים אנוכיות ומהוות תמיכה בחמאס
    סגור
  • שום אבחנה רפואית לא תעזור לך (ל"ת)
    פטרוזיליה 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור