ויראלי

יוסף חדאד מודיע בכאב: "הבשורה הקשה מגיעה לצערנו הרב"

חדאד כתב: "אחרי כמה ימים שלא שמענו על כך- הבשורה הקשה של "הותר לפרסום" מגיעה לצערנו הרב. רס״ן במיל׳ יותם יצחק פלד, בן 34 מראש העין, מפקד פלוגת סיוע מנהלתית בגדוד 8119, נפל בקרב במרכז רצועת עזה. איזה כאב ואובדן... עוד גיבור שיצא לקרב למען המדינה ולא שב. יהי זכרו ברוך, שנהיה ראויים"
מערכת ice |  1
יוסף חדאד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יוסף חדאד מתקשה לעמוד בסיפורים קורעי הלב. הקרבות הקשים בעזה אחרי ה-7.10 נמשכים אבל יש עדיין חטופים שכלואים בשבי החמאס. שוב יוסף חדאד ממשיך לשתף את הסיפורים הכואבים על חיילי צה"ל שנופלים בקרבות בעזה במלחמת חרבות ברזל והפעם הוא שיתף את העוקבים שלו במותו של רס"ן במילואים יותם יצחק פלד.
חדאד כתב: "אחרי כמה ימים שלא שמענו על כך- הבשורה הקשה של "הותר לפרסום" מגיעה לצערנו הרב. רס״ן במיל׳ יותם יצחק פלד, בן 34 מראש העין, מפקד פלוגת סיוע מנהלתית בגדוד 8119, נפל בקרב במרכז רצועת עזה. איזה כאב ואובדן... עוד גיבור שיצא לקרב למען המדינה ולא שב. יהי זכרו ברוך, שנהיה ראויים".

הוא כתב בהמשך: "עוד חלל צה"ל שנפל בשבת ממטען בציר נצרים- רס״ם במיל׳ מרדכי יוסף בן שועם, בן 34 מגבע בנימין, נהג משא כבד בגדוד 8119. מרדכי שעלה על מדים ב-7 באוקטובר וביתו הבכורה נולדה בתחילת המלחמה, נפל בעזה במלחמה למען המדינה, למען העתיד של ביתו, למען כולנו. יהי זכרו ברוך, גיבור ישראל שנהיה ראויים".
 
בהמשך הוא הוסיף סרטון וידאו המתעד את חטיפתו של אחד השבויים המבוגרים ביותר של חמאס וכתב: "כך חמאס חטפו ב-7 באוקטובר לעזה את אריה זלמנוביץ' בן ה-85. אדם מבוגר בגיל של סבא שלהם, נחטף באלימות, חבול ופצוע ובהמשך גם נרצח בשבי!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ברכות
    מאיר 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוסף חדד תבורך על כל מה שאתה עושה.
    סגור