ויראלי

עצוב: אושיית הרשת הלכה לעולמה בגיל 33 בגלל ניתוח להגדלת הישבן

טרגדיה גדולה בברזיל: אושיית הרשת, אלין פריירה בת ה-33, הלכה לעולמה בטרם עת אחרי שקיבלה דום לב בעקבות ניתוח פלסטי שהסתבך. בעלת המרפאה, נעצרה בחשד לרשלנות רפואית ומכחישה את המעשים הקשורים אליה
מערכת ice | 
אלין פריירה (צילום אינסטגרם @linefrreira)
טרגדיה גדולה התרחשה בשבוע שעבר בברזיל, זאת לאחר שאושיית הרשת, אלין פריירה בת ה-33, הלכה לעולמה בטרם עת אחרי שקיבלה דום לב בעקבות ניתוח פלסטי שהסתבך, אחרי שעברה ניתוח להגדלת הישבן שלה.
על פי דיווח ב-"G1" הברזילאי, פריירה עשתה את הניתוח במרפאה לא מורשית, שם הזריקו לגופה את החומר פולימתיל מתאקרילט, מה שככל הנראה התפשט לגופה וגרם לה שני אירועי לב, כאשר בשני, היא קיבלה דום לב ומתה.
בעלה של פריירה סיפר ל-"G1" כי תחילה הם חזרו לביתם שבברזיליה, בירת המדינה, שם הכל היה בסדר. אלא שלטענתו, לאחר זמן מה, מצבה של פריירה החל להתדרדר והיא סבלה מחום. הוא פנה למרפאה של גרזיאלי דה סילבה, הרופאה שבבעלותה המרפאה ובה היא עברה את ההליך.
הרופאה ממש לא התרגשה וטענה בפני בעלה כי זה הליך רגיל שקורה לכל המטופלות, והיא בסך הכל צריכה לקחת תרופה שתוריד לה את החום. אלא שלמחרת, פריירה החלה לסבול מכאבי בטן חזקים מאוד והתעלפה בביתה שבברזיליה.
בעלה הזמין אמבולנס והיא פונתה מיד לבית החולים המקומי "אסא נורטה" שבעיר הבירה, שם היא אושפזה למשך מספר ימים, עד שמותה נקבע. מספר ימים לאחר מותה, המשטרה המקומית עצרה את גרזיאלי דה סילבה וכעת היא נחקרת בחשד לגרימת מוות ברשלנות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה