ויראלי

איציק זוהר מקבל חיזוק אחרי הסרטון האלים: "נשמה גדולה"

לאחר שהתנצל על האלימות שהפגין כלפי זוגתו, חברתו הקרובה של איציק זוהר, אירית רחמים, יצאה להגנתו: "אני יודעת כמה אתה טוב לכולם וכמה אתה נשמה גדולה. זו גדולה לבקש מחילה קבל עם ועדה"
רוני שיינר |  3
איציק זוהר (צילום אינסטגרם/ itzik_zohar)
בשבוע שעבר פורסם סרטון שתיעד את כדורגלן העבר איציק זוהר כשהוא תוקף באלימות את מי שהייתה זוגתו באותם ימים, מיטל אדרי. הדבר עורר סערה ציבורית והביא לתגובות גם מכוכבי הביצה המקומית. בסוף השבוע פרסם זוהר התנצלות על המקרה.
זמן קצר לאחר שהתנצל, יצאה להגנתו של זוהר מפיקת האירועים אירית רחמים, שנחשבת לחברתו הקרובה: "איציק, אני יודעת כמה אתה טוב לכולם וכמה אתה נשמה גדולה. זו גדולה לבקש מחילה קבל עם ועדה", כתבה רחמים. "אם מיטל מחלה לו, תבינו שיש בו לא מעט צדדים טובים. מיטל היא אשת עסקים ממולחת ומבינה שיש גם מעלות". 
בין המגיבים לסרטון האלים, הייתה חברה קרובה נוספת של זוהר, אופירה אסייג, שאמרה: "הסרטון קשה, אמרתי לאיציק מילים חריפות כמו שאני יודעת ובדרכי. חשוב לומר לכל הגברים, אם עדיין לא הבנתם, אסור לאף גבר להרים יד על אישה. אם איציק לא שולט בזה, הוא יטפל בזה".  
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    צביעות
    יוסי בן בנימין 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי רוצה לראות אם הוא היה עושה לך את זה אם הוא היה ממי ונשמה ממש צדיק .אדם דוחה אלים קיבל צנסים בלי סוף אני מוקיע אלימות נגד נשים ואני מודיע לך שאת ואופירה צבועות הייתי רוצה לראות אם משהו אחר היה עושה את זה הייתן עולות על בריקדות פשוט 2 עלובות שהשתן עלה להן לראש ממך לא ציפיתי ליותר אבל חשבתי שאופירה אמיתית הכל צביעות מה שנוח לכן זה בסדר מה שלא נוח לכן זה לא בסדר תעלמו לנו מהעיניים אתן לא אמינות ולא הייתי נותן לך לתכנן את ההלויה של סבתא שלי הרוע נוטף ממך
    סגור
  • 2.
    איציק ואירית
    צ'רלי 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל כך מתאים לך לחזק אדם אלים את פשוט בושה למין הנשי
    סגור
  • 1.
    בדיחה זבלונה (ל"ת)
    זי 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור