תקשורת ומדיה

ניקול ראידמן מפתיעה? "איציק זוהר ייצא מזה כי אישה היא זבל"

סאגת איציק זוהר ותקיפת בת הזוג לשעבר ממשיכה לעלות לכותרות. ניקול ראידמן יוצאת להגנת בת זוגו לשעבר של זוהר, מיטל אדרי. ניקול ראידמן: "איזה סמרטוט, תוקף אישה. מקומו מאחורי סורג ובריח ומייד. אבל לא במדינתו, הוא ייצא מזה נקי בישראל בבתי המשפט כי אישה היא זבל"

מערכת ice | 
ניקול ראידמן (צילום nicolraidman@)
בעקבות סערת כדורגלן העבר, איציק זוהר, אשר פורסם תיעוד שלו בו הוא תוקף את בת זוגו לשעבר, ניקול ראידמן מתחה ביקורת חריפה עליו ברשת החברתית וכתבה: "איזה סמרטוט, תוקף אישה. מקומו מאחורי סורג ובריח ומייד. אבל לא במדינתו, הוא ייצא מזה נקי בישראל בבתי המשפט כי אישה היא זבל. עורך דין טוב בכמה לירות והוא גם יהפוך לקורבן".


(צילום: nicolraidman@)
על רקע המאבק הממושך של משפחות החטופים לשחרור יקיריהן המוחזקים בשבי חמאס מה-7 באוקטובר והמחלוקות הפנימיות הקיימות בין חברי הקבינט בני גנץ וגדי איזנקוט לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע לאופן ניהול המלחמה, מביעה ניקול ראידמן, אשת העסקים המוכרת, את דעתה בנושא הכאוב.
בסטורי שפרסמה ברשת החברתית "אינסטגרם", כתבה ראידמן: "אז נעשה את זה פשוט: עסקת חטופים לא תהיה. זה כבר ברור. לא כי מישהו בממשלה לא רוצה אלא כי סינוואר לא מוכן. המשחק הזה חייב להפסק. החטופים צריכים לחזור הביתה. הגיע הזמן להציב אולטימטום או שחמאס מחזיר את החטופים ומייד ללא שום תנאי או שמוחקים את עזה ולא מעניין אותי מה המחיר שהם ישלמו. די, לא יוצאים מעזה עד אחרון החטופים".


(צילום: nicolraidman@)
בהמשך הסטורי, התייחסה ראידמן לשיגורי הכטב"מים של חיזבאללה אל עבר יישובי הצפון, דבר שהוביל למצב ביטחוני מורכב באזור. "לבנון, שום כניסה קרקעית, מספיק יש לנו קורבנות, זה לא מצדיק את המחיר שנשלם. אין ספק שהגיע הזמן לפעול, מהאוויר בלבד. לגמור אותם, למחוק את ביירות".
עוד כתבה ראידמן לעוקביה: "די, אין כאן הרתעה והגיע הזמן להחזיר אותה. על פי החוק הבין לאומי, זו מדינת לבנון שתוקפת את ישראל כבר 8 חודשם ללא סיבה ויש לנו זכות לתקוף בחזרה. כאן מדובר במדינה נגד מדינה. חיזבאללה זה ארגון טרור לבנוני הפועל משטרת מדינת לבנון ובאחריותה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה