ויראלי

למרות הסרטון האלים: איציק זוהר והאקסית נצפו צמודים

לאחר שכדורגלן העבר איציק זוהר הואשם בתקיפת בת זוגו לשעבר מיטל אדרי ואף פרסום של סרטון התקרית, השניים נצפו מבלים יחד במלון בתל אביב
מערכת ice |  2
איציק זוהר ומיטל אדרי (צילום אור גפן)
אתמול, (רביעי) פורסם כי איציק זוהר הואשם בתקיפת בת זוגו לשעבר מיטל אדרי ואף יצא סרטון של זוהר נוהג באלימות כלפי מלפני מספר חודשים. היום, (חמישי) התפרסם תיעוד שנהיה ויראלי של זוהר ואדרי מבלים יחד בבית מלון בתל אביב בסוף השבוע האחרון. 
 

מקורבים אל השניים מספרים כי הם לא יחד למרות צילום הפפראצי. בכתב האישום נגד זוהר צוין: “זוהר אחז בה בחוזקה כשהוא קומץ את ידו הימנית לאגרוף, כיוון אותה לעברה של המתלוננת, ודחף אותה לעבר חלון הזכוכית של לובי הבניין. מיד ובסמוך, אחז הנאשם בחוזקה בשערה של המתלוננת והכניסה לתוך לובי הבניין”.
מוקדם יותר היום, אדרי פרסמה את תגובתה לסערה ואמרה: "קרוב לשנה ניהלתי זוגיות טובה, מכבדת ואוהבת עם איציק. את האירוע שבו צפתה כל מדינת ישראל ואשר קרה לראשונה במהלך הקשר כולו, אין צורך שאפרש ולא קשה להפריז בחומרתו. העובדה שהאירוע התרחש כאשר איציק היה מצוי תחת השפעת אלכוהול אינה סיבה, הצדק או תירוץ להפעלת אלימות בכלל ובוודאי שלא כנגד נשים או אוכלוסיות המועדות לפגיעות אלימות". 
אדרי המשיכה וכתבה: "מיד לאחר שהאירוע הסתיים, קיבלתי החלטה לסיים את הקשר הזוגי עם איציק ואין דרך חזרה, ולא תהיה כזו. את ההחלטה הזו קיבלתי ללא היסוס או התלבטות והיא הייתה ברורה לי כשמש. אני בוחרת להעביר את המסר לפיו צריך לגלות אפס סובלנות כלפי אלימות בראש ובראשונה בשביל ילדיי, משפחתי ועשרות העובדים בעסק שלי אותו אני מנהלת בגאווה מזה שנים רבות. הערכים אשר הושרשו בי על ידי הוריי ואשר עוברים אל ילדיי מחייבים הליכה בדרך זו. אני מקבלת ממשפחתי, מכריי והציבור שאת חלקו אינני מכירה, המון אהבה וחיזוקים. מי שמכיר אותי יודע שאני אישה חזקה ואישאר כזו. מודה לכולכם על האהבה שאתם מעניקים לי".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אם חזרה אליו היא סתם טיפשה (ל"ת)
    תתעוררו 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    סירטון האלימות
    אמנון 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא משנה הבילוי במלון וכל הדברים המתוקים האחרים שמציגים. זוהר התנהג באלימות כלפי בת זוגו וכל היתר לא חשוב. שום הסבר תרוץ או התנצלות גם סרט חביב על בילוי מקסים במלון לא מכפר על סרט אלים כפי שהוצג. אלימות נגד נשים ואלימות בכלל עדיין נשארת אלימות ומי שנתפס כאלים שישלם את המחיר וישב בכלא. שישלם את המחיר וישב בכלא.
    סגור