תרבות ופנאי

ניקול ראידמן כואבת: "זה גמר אותי סופית - אין כבר כוחות נפשיים"

לאחר שפורסם כי הקבינט אישר שמחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בכלא, ניקול ראידמן מיהרה לתקוף את מקבלי ההחלטות על אותה החלטה מעוררת סערה. ניקול ראידמן: "ברור לי שיש כאן לחץ בין לאומי אבל מי פאקינג מבקר את החטופים שלנו?"

מערכת ice |  6
ניקול ראידמן (צילום אלמוג גבאי)

לאחר שאתמול (חמישי) פורסם כי הקבינט הביטחוני קיבל את בקשת בריטניה שבה תמך נתניהו כי מחבלי הנוח'בה יזכו לביקור בכלא, החלו לא מעט מפורסמים לתקוף את מקבלי ההחלטות ברשתות החברתיות השונות. 

אשת העסקים ניקול ראידמן, פרסמה אתמול את דעתה בנושא בסטורי ברשת החברתית "אינסטגרם" ובו מתחה ביקורת חריפה על התנהלות הקבינט הביטחוני והחלטתו בנושא: "נשבעתי לעצמי שבחג אני לא פותחת חדשות, כי אין כבר כוחות נפשיים למציאות ההזויה שאנו חיים בה. אבל זה, גמר אותי סופית".
ראידמן צירפה את הכתבה שפורסמה אתמול (רביעי) ב-N12 אשר בה נכתב כי הקבינט הביטחוני אישר שמחבלי הנוח'בה, אשר ביצעו את הטבח המזעזע ב-7 באוקטובר, יזכו לביקורים בכלא. "ברור לי שיש כאן לחץ בין לאומי אבל מי פאקינג מבקר את החטופים שלנו? מי? גזר דין מוות למחבלים, די. שיבקרו אותם בבתי קברות". 

(צילום: nicolraidman@)

כזכור, אתמול (חמישי) דווח כי הקבינט הביטחוני אישר את בקשת בריטניה כי שופט ישראלי ושני משקיפים זרים יורשו לבקר את מחבלי נוח'בה בבתי הכלא בישראל. על פי הדיווח, ראש הממשלה בנימין נתניהו תמך במהלך, בעוד השר לביטחון לאומי והממונה על שירות בתי הסוהר, איתמר בן גביר, גינה אותו.
על פי הפרסום, צוין כי מטרת ביקור הבכירים את המחבלים נובעת מהרצון להראות כי ישראל עומדת בסטנדרט הבין לאומי.  לצד זאת, גורם מדיני מסר כי ראש הממשלה לא אישר ביקור של הצלב האדום כל עוד החטופים לא מקבלים סיוע רפואי הולם מצד הארגון הרפואי. 
מלבד ראידמן, גם כוכב הרשת גיא הוכמן מיהר להגיב על אותו פרסום וכתב ברשת החברתית "אינסטגרם": "אין פה אפילו אלמנט אסטרטגי. לפני 3 חודשים התחייב ראש הממשלה שנציגי הצלב האדום יבקרו את החטופים. החלטת הקבינט כעת היא תקיעת סכין בלבבות של כולנו. חלשים". 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לא מאמינה לאף מילה שיוצאת מפיה.
    נוכלת. מפלצת. 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוצה תשומת לב. ציניקנית מפלצתית עם פרצוף כפול, עוקצת קשישים אוליגרכים, אך נראה שהיא בוררת את קורבנותיה בקפדנות. נראה לי שהיא מעדיפה את האוליגרך הכי זקן ועדיף שתהיה לו מחלה סופנית..
    סגור
  • 4.
    ניקול ,תפני לשרה ולביבי שיעצרו את הביקורים
    ישראלי 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    את מלקקת הישבן של שניהם צריכה להכיר אותם גם את לא בראש שלהם ,הם כנראה, עכשיו מתכננים איך לעזוב את הארץ.אחרי ששרפו את המדינה
    סגור
  • 3.
    עוד צבועה חברה של שרה וביבי (ל"ת)
    דנה 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    אם את רוצה להיות כמו החמאס לכי תגורי בעזה לא בפאריז (ל"ת)
    חמסניקית 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    המבקרת מפריז
    אני 04/2024/26
    הגב לתגובה זו
    4 1
    איזה כיף זה לשבת בחו"ל ולבקר את מה שקורה בארץ. בעיקר הצביעות לגבי ההזדהות וכמה קשה לה
    סגור
  • צבועה ושקרנית כמו זיקית...
    הלוואי שיחסלו אותך ב 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שז**ה נשארת ז**ה. זה ידוע שמתמכרים לז**ת.
    סגור