נדל"ן ותשתיות

האקס של ניקול ראידמן מוכר את הפנטהאוז בת"א: הסכום המטורף נחשף

מיכאל צ'רנוי, האקס המיליארדר של ניקול ראידמן, מעמיד למכירה את הפנטהאוז שלו במגדל בתל אביב, בו מתגוררים גם אסי עזר ורותם סלע, תמורת סכום מטורף של 12 מיליון שקל, יום אחרי שנודע כי הוא מעמיד את הווילה שלו בתל אביב למכירה תמורת 60 מיליון שקל
מערכת ice | 
ניקול ראידמן (צילום אינסטגרם/ ניקול ראידמן)
רק אתמול (רביעי) נודע כי מיכאל צ'רנוי, האקס המיליארדר של ניקול ראידמן, עומד לבצע עסקת נדל"ן משמעותית ויאלץ להיפרד מהנכס שליווה אותו במשך שנים רבות - ביתו שבצפון תל אביב.
לפי פרסום ראשוני של גיא פינס, ביתו שבצפון תל אביב עומד למכירה. אז אם במקרה חשבתם לעבור דירה או שאתם מתעניינים בשווי נכסים בישראל, כדאי לכם לשבת – כי תצטרכו כמה עשרות מיליוני שקלים פנויים בחשבון הבנק. ואם להיות מדויקים - תצטרכו 60 מיליון שקל כדי לרכוש את הנכס המרשים.
אלא שהיום נודע כי זה ממש לא הסוף וצ'רנוי ממשיך למכור נכסים בתל אביב, כשהפעם דווח ב"וואלה"! כי המיליארדר מעמיד את הפנטהאוז שלו במגדל בתל אביב, אותו מנהלת בתו של צ'רנוי, תמורת סכום מטורף של 12 מיליון שקל. וזה ממש לא נגמר כאן. מי שירכוש את הפנטהאוז המטורף של צ'רנוי בתל אביב יזכה להיות שכן של צמד המנחים המצליחים - רותם סלע ואדסי עזר, שמתגוררים באותו הבניין בו מוכר צ'רנוי את הפנטהאוז.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה