ויראלי

בת הזוג לשעבר של איציק זוהר מגיבה לראשונה על התקיפה

בת זוגו שלעבר של איציק זוהר, מיטל אדרי, שנצפית בסרטון כשהיא מותקפת על ידו באלימות, מגיבה לראשונה: "מיד לאחר שהאירוע הסתיים, קיבלתי החלטה לסיים את הקשר הזוגי עם איציק. צריך לגלות אפס סובלנות כלפי אלימות" 
רוני שיינר |  5
איציק זוהר ומיטל אדרי (צילום אור גפן)
מיטל אדרי, בת זוגו לשעבר של איציק זוהר שנראתה בסרטון שפורסם ביממה האחרונה כשהיא סובלת מאלימות קשה מצדו, הגיבה לפני זמן קצר לתקיפה ולסערה שהסרטון עורר. 
"קרוב לשנה ניהלתי זוגיות טובה, מכבדת ואוהבת עם איציק. את האירוע שבו צפתה כל מדינת ישראל ואשר קרה לראשונה במהלך הקשר כולו, אין צורך שאפרש ולא קשה להפריז בחומרתו. העובדה שהאירוע התרחש כאשר איציק היה מצוי תחת השפעת אלכוהול אינה סיבה, הצדק או תירוץ להפעלת אלימות בכלל ובוודאי שלא כנגד נשים או אוכלוסיות המועדות לפגיעות אלימות". 
 
אדרי המשיכה וכתבה: "מיד לאחר שהאירוע הסתיים, קיבלתי החלטה לסיים את הקשר הזוגי עם איציק ואין דרך חזרה, ולא תהיה כזו. את ההחלטה הזו קיבלתי ללא היסוס או התלבטות והיא הייתה ברורה לי כשמש. אני בוחרת להעביר את המסר לפיו צריך לגלות אפס סובלנות כלפי אלימות בראש ובראשונה בשביל ילדיי, משפחתי ועשרות העובדים בעסק שלי אותו אני מנהלת בגאווה מזה שנים רבות. הערכים אשר הושרשו בי על ידי הוריי ואשר עוברים אל ילדיי מחייבים הליכה בדרך זו. אני מקבלת ממשפחתי, מכריי והציבור שאת חלקו אינני מכירה, המון אהבה וחיזוקים. מי שמכיר אותי יודע שאני אישה חזקה ואישאר כזו. מודה לכולכם על האהבה שאתם מעניקים לי".
מוקדם יותר היום, טען כדורגלן העבר באמצעות עורך דינו אביחי חג'בי: "המחזה בסרטון אינו משקף את האירוע המלא וטענותינו המלאות יובאו בפירוט, כמקובל, בבית המשפט. אזכיר כי בת הזוג לא התלוננה כלל ואף מסרה בתחנת המשטרה כי זוהר מעולם לא פגע או ניסה לפגוע בה. חבל שמשטרת ישראל מנהלת מסע יח"צ על גבו".  
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    איזה שקר
    ניסו 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רואים שהיא נפלה והוא מרים אותה . איפה מרביץ לה ???
    סגור
  • 3.
    איך יצאת אתו מלכתחילה? הרי שמעת מי הוא.
    ממה התלהבת? 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפחיד.
    סגור
  • 2.
    מקווה שאף אחת לא תסכים
    חוה 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותר לצאת איתו אמן!!!!!
    סגור
  • 1.
    יצור מגעיל שמרים יד על אשה אין שפל מזה (ל"ת)
    דן 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אל תבלבלו את המוח, אין עסקאות (ל"ת)
    שפוי עם 23 רפוי 06/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור