ויראלי

"הסרטון של איציק זוהר החזיר אותי אחורה": כוכבת הריאליטי מתפרקת

התיעוד הקשה בו איציק זוהר מפעיל אלימות כנגד בת זוגו לשעבר מיטל אדרי, זעזעה את עולם התרבות, כאשר מי שיצאה נגד זוהר היא אודליה סוויסה, כוכבת הריאליטי, שדיברה על האלימות הקשה שחוותה בעצמה בעבר: "ההרגשה הכי משפילה שיכולה להיות". צפו בתיעוד האלימות של איציק זוהר
מערכת ice | 
איציק זוהר (צילום פלאש 90)
התיעוד הקשה בו איציק זוהר מפעיל אלימות כנגד בת זוגו לשעבר מיטל אדרי, זעזעה את עולם התרבות, כאשר מי שיצאה נגד זוהר היא אודליה סוויסה, כוכבת הריאליטי הישראלית שכיכבה בעבר ב"האח הגדול" וה"הישרדות" ואף יצאה עם כדורגלן העבר ראובן עובד, שסבלה מאלימות בעצמה בעבר.
סוויסה העלתה סדרה של סרטונים לחשבון האינסטגרם שלה, בהם היא התפרקה בבכי ואמרה: "אני חייבת לדבר על זה. אתמול נחשפתי לסרטון של איציק זוהר מכה את בת זוגו. מודה שזה החזיר אותי אחורה, שהייתי צעירה. הרגע הזה שאישה חוטפת מכות מגבר ואין לה את האפשרות להגן על עצמה, בטח כשמדובר בגבר חסון. לא משנה, כל גבר - זו ההרגשה הכי משפילה שיכולה להיות".
בשלב זה סוויסה התפרקה בדמעות וטענה: " מי אתם הגברים שמרשים לעצמכם להרים יד על אישה? תם מרגישים שאתם בהתקף זעם, יש המון דרכים. למה להתעלל, למה להרים יד?! עצם זה שאישה מתכופפת כדי להגן על עצמה, זה מטריף אותי. אני לא יודעת איך גברים מרשים לעצמם להרים יד על אישה. באמת, זה יכול להטריף אותי".
סוויסה המשיכה וסיפרה על האלימות שחוותה בעצמה: "אני יכולה להגיד לכם עליי, אני הייתי אז ילדה פחדנית, אני הייתי ילדה שעדיין לא היו לה את הביטחון והאומץ שיש לה היום.  בואו נאמר היום, אם גבר רק יעז לעשות תנועה בשפת הגוף שלו לכיוון שלי, שהוא יבוא להרים את היד אני אשבור אותו, אני אפרק אותו, אני לא יודעת מה".
לסיום אמרה סוויסה: "אבל יש מלא נשים שאין להן עדיין את הביטחון הזה, הן עדיין לא במקום הזה. ומגיע להם שהם יקבלו את העונש שלהם כמו שצריך על פי חוק. שיקבלו את העונש שלהם. איציק, מגיע לך שתיענש".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה