ויראלי

מנחם הורוביץ: "ברגע האחרון הצליחו למנוע מהאש להתפשט לעבר הבית שלי"

מנחם הורוביץ, שמתגורר בקרית שמונה, עדכן במהלך הלילה כי השריפה שהשתוללה בסמוך לביתו נבלמה על ידי לוחמי האש. בשעות האחרונות כוכבי הביצה מגיבים לאירוע בזעם. "כל מה שאנחנו עוברים ועדיין שותקים. אנשים שמונה חודשים לא בבית ועכשיו גם שורפים להם אותו", כתבה מירן בוזגלו
רוני שיינר |  2
מנחם הורוביץ (צילום משה שי פלאש 90)
עיתונאי חדשות 12, מנחם הורוביץ, שיתף במהלך הלילה כי השריפה שפרצה בקריית שמונה בעקבות שיגורי הרקטות מלבנון, כמעט והגיעה עד לביתו. 
"תודה ללוחמי האש בקרית שמונה ואנשי כוחות הביטחון, שהצליחו ברגע האחרון למנוע מהאש להתפשט לעבר הבית שלנו בקרית שמונה", כתב הורוביץ. 
בשעות האחרונות כוכבי הביצה מתייחסים בהלם ובזעם לשריפה שעדיין משתוללת בצפון. עדן פינס כתבה: "המדינה בוערת. למה אתם שותקים?". ריף נאמן כתבה: "הלב שלי כואב. הצפון היפה שלנו בוער". מירן בוזגלו כתבה: "לא מצליחים להשתלט על השריפות בצפון.. כל מה שאנחנו עוברים ועדיין שותקים. אנשים שמונה חודשים לא בבית ועכשיו גם שורפים להם אותו!!!". 
אתמול התייחסה לנושא אורטל עמר, כשכתבה: "אני אכתוב משהו שכואב לי לכתוב, אם זו הייתה תל אביב, העיר שבה אני גרה, אף אחד לא היה שותק". 
הזמרת מאיה דדון, שפונתה עם משפחתה מביתה בקרית שמונה, כתבה: "אני כבר שמונה חודשים מפונה מהבית, אבל הלב שלי נשאר בקרית שמונה. כואב לי הלב שככה נראית עיר הולדתי. לא חשבתי שנגיע למצב הזה. התמונות האלה שוברות לי את הלב ונראה כאילו הן נלקחו מסרט רע ולא מהצפון היפה והשקט שלי. ארץ ישראל היפה כבר לא כל כך יפה. והממשלה שלנו לא עושה כלום בנידון! הגיע הזמן לקחת החלטה- התקפה או נטישה! מרגיש כי דין הצפון לא כדין תל אביב. הפקרתם אותנו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אחים בעיירות שריפה
    ורדית 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיירתנו בוכרה כולה,בה רוחות שחורות יסערו,להבות חורבן יבערו,עקוביתיה לא נודעו,היא עולה באש.ואצם חובקים ידיים בלי הושיט עברה,בלי רבות את אש הלהב,אש העיירה.כאז,כן היום כשיש לנו ארץ ישראל
    סגור
  • 1.
    מה כולם כועסים ומופתעים? אלה הכוחות של המדינה והצבא
    די ליילל, זה מה יש 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שיגייסו, יקצצו, נפסיק לחיות בלה לה לנד ונבקש מהר סליחה מביידן כי רק יהיה יותר גרוע
    סגור