תרבות ופנאי

עדן פינס מככבת בפסטיבל הבינלאומי: כך משכה את תשומת הלב של הנוכחים

עדן פינס ממשיכה לסובב ראשים: הדוגמנית המצליחה הגיעה עם שמלת סטרפלס כסופה ועגיל יוקרתי משובץ אבני סברובסקי, אשר צורתו דומה לצורת סיכת החטופים. מי שאחראי על השמלה של פינס היא מעצבת האופנה אוריה עזרן ומאור אומזגין, על העגיל היוקרתי אחראים אפרת ואמיר קסוטו

מערכת ice | 
עדן פינס (צילום edenfines@)
הדוגמנית הישראלית עדן פינס הותירה את כל הנוכחים בפסטיבל הקולנוע בקאן ללא מילים בזכות השמלה הכסופה אשר עליה אחראית מעצבת האופנה אוריה עזרן ובזכות העגיל היוקרתי אשר צורתו צורת סמל השבויים והנעדרים בעיצוב של "קסוטו".
אוריה עזרן, אשר עבדה יחד עם מאור אומזגין על השמלה המרהיבה של פינס, סיפרה על תהליך עיצוב פריט האופנה היוקרתי: "רצינו לייצר המשכיות מהשמלה אל גופה של עדן כך שתיווצר אשליה כאילו השמלה והגוף הם אחד".
 



למרות שפסטיבל הקולנוע אוסר על שימוש בסיכות פוליטיות, הגיעה פינס עם עגיל יחסית גדול אשר צורתו דומה לצורת סיכת החטופים. העגיל היוקרתי עוצב על ידי אפרת ואמיר קסוטו והוא כולל אבני סברובסקי. 

(צילום: edenfines@)

נראה שעדן פינס הצליחה לעבור הלאה לאחר הפרידה הכואבת עם ארוסה לשעבר, כדורגלן הנורווגי מתיאס נורמן. בסוף חודש אפריל, הודיעה פינס לעוקביה ברשת החברתית אינסטגרם על הפרידה מהכדורגלן הנוורגי: ״אני ומתיאס כבר לא. הבנתי שהדרכים שלנו לא הולכות לאותו מקום. האמונות השאיפות ודרכי החיים שלנו שונים לחלוטין. ניסינו לגשר, לעבוד ואפילו ממש קשה. אבל זה לא צלח".
הדוגמנית סיפרה לעוקביה ברשת החברתית כי על אף שמדובר במהלך קשה וכואב במיוחד, היא החליטה לשים סוף למערכת היחסים המתוקשרת: "החלטתי לעצור את זה עכשיו, לפני שיהיה קשה יותר ואאבד את עצמי לגמרי. זה אף פעם לא קל לסיים קשר. אז סומכת עליכם שתעריכו את הפרטיות שלי, את ההחלמה, את מי שאני וגם הוא. מעריכה את הנאמנות החברות והכנות שלכם, זה לא מובן מאליו אף פעם וזה rare".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה