ויראלי

עדן פינס זועמת: "מקבץ של אנשים בלי בושה ובלי מוח"

עדן פינס הגיבה הבוקר בחריפות להפגנה של הסטודנטים הערבים- ישראליים שהתקיימה אתמול מחוץ לאוניברסיטת תל אביב, לציון יום הנכבה: "חבורה של פחי אשפה שמקבלים פה זכויות שלא יקבלו בשום מדינה אחרת" 
רוני שיינר | 
עדן פינס (צילום אינסטגרם/ עדן פינס)
אתמול (חמישי) התפרסם תיעוד של סטודנטים ערבים ישראלים, שקיימו עצרת לציון יום הנכבה והפגינו בסמוך לאוניברסיטת תל אביב, תוך שהם קוראים "ישראל רוצחת פלסטינים בעזה". 
עדן פינס הגיבה הבוקר בזעם: "חבורה של זבלים מפגינים ומציינים את יום הנכבה. חבורה של פחי אשפה שמקבלים פה זכויות שלא יקבלו בשום מדינה אחרת. מקבץ של אנשים בלי בושה ובלי מוח, שהאזרחות צריכה להישלל להם עוד אתמול". 
 
הסטורי שפרסמה עדן פינס (אינסטגרם)
אתמול הגיבה לדברים גם הזמרת מאיה בוסקילה: "המדינה הזאת איבדה את המצפן מכל הכיוונים. אני לא יודעת איך להגיב לשיגעון הזה. הם חיים פה לעזאזל... הם חיים פה!". בוסקילה המשיכה וכתבה: "למה הם עדיין חיים פה? איפה כל הממשלה? למה נותנים למדינה הזאת להתחרפן ולהתפורר?". 
סרטון שצילם יוסף חדאד מהמקום הפך לוויראלי ברשתות החברתיות. חדאד אמר, תוך שהוא עטוף בדגל ישראל: "אני לא באוניברסיטת קולומביה וגם לא במאלמו. אני פה באוניברסיטת תל אביב. אתם מבינים? הסטודנטים כאן יחד עם חברי כנסת ממפלגת חד"ש מציינים את יום הנכבה. ומה זה יום הנכבה? זה מבחינתם האסון הכי גדול שיש, הקמת מדינת ישראל".
חדד המשיך ואמר: "אזרחים ישראלים יהודים וערבים שלומדים במוסד אקדמי ישראלי בתל אביב, חלקם גם מקבלים זכויות וחלקם גם מקבלים סל הטבות ותנאים שלא היו מקבלים בשום מקום אחר, בשום מדינה אחרת. ועדיין החצופים הצבועים והטיפשים האלה מעיזים באמצע מלחמה ובאמצע מלחמת קיום לצאת ולהפגין ולציין את האסון שהמדינה הזאת קיימת בכלל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה