ויראלי

מלכת היופי לשעבר הותקפה על ידי מפגינים פרו פלסטינים בניו יורק

נועה כוכבא, מלכת היופי של ישראל לשנת 2021, הותקפה הבוקר על ידי מפגינים פרו פלסטינים בניו יורק, לאחר שנכנסה עם חבריה לתוך הפגנה עוינת, בקריאות "עם ישראל חי". כוכבא: "אני בסדר. קצת מכות לא הרגו אף אחד" 
רוני שיינר | 
נועה כוכבא (צילום אינסטגרם)
הדוגמנית נועה כוכבא, מלכת היופי של ישראל לשנת 2021, נעמדה הבוקר יחד עם חבריה בתוך הפגנה עוינת של אלפי מפגינים פרו פלסטינים בניו יורק. כוכבא וחבריה צעקו "עם ישראל חי" וחלקם אחזו בדגלי ישראל. בתגובה, תקפו המפגינים את כוכבא והיא נחבלה קלות בראשה, וקיבלה טיפול ראשוני מאמבולנס שנכח במקום.  
 
 נועה כוכבא בהפגנה בניו יורק (אינסטגרם)
כוכבא עדכנה לפני זמן קצר בסטורי: "היום הם החליטו לעשות הפגנה קיצונית פה. היינו 10 ישראלים מול 5,000 חולי נפש. יודעים שזה לא בטוח, חוששים, אבל לא הצלחנו לעצור את עצמנו ולנסות אפילו קצת להראות אותנו. היינו חייבים".
כוכבא המשיכה ותיארה את השתלשלות העניינים: "רק עמדתי שם, והשרשרת מגן דוד שלי הציצה מתוך החולצה. ההבדל הוא שאנחנו אנשי היגיון והם אנשי אלימות. עם איזה היגיון הם מפגינים בשביל 'שלום' ומשתמשים באלימות? אני בסדר. קצת מכות לא הרגו אף אחד. עם ישראל חי". 
אתמול (שבת) שגיא מוקי ופיטר פלצ'יק נקלעו להפגנה של תומכי חמאס בטוקיו. לאחר דין ודברים עם המפגינים, חליפת הג'ודו של מוקי נגנבה ממנו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה