ויראלי

שגיא מוקי ופיטר פלצ'יק נקלעו להפגנה עוינת: חליפת ג'ודו נגנבה

שגיא מוקי ופיטר פלצ'יק נקלעו להפגנה של תומכי חמאס בטוקיו. לאחר דין ודברים עם המפגינים, חליפת הג'ודו של מוקי נגנבה ממנו: "הם פשוט חטפו לי את החליפה וברחו". פלצ'יק: "לעולם לא אעמוד מהצד כשעושים הפגנות חרפה נגד המדינה שלי"
רוני שיינר | 
שגיא מוקי (צילום אינסטגרם)
הג'ודקא הישראלים שגיא מוקי ופיטר פלצ'יק שוהים בימים אלה במחנה אימונים בטוקיו ועסוקים באימונים לקראת אליפות אירופה והמשחקים האולימפיים. הבוקר (שבת), כשהיו בדרכם למלון, הם נתקלו בקבוצת מפגינים פרו-פלסטינים, חמושים בשלטים ובדגלים, שצעקו בין היתר "לשחרר את פלשתין" ו"להפסיק את רצח העם".  
מוקי ופלצ'יק נכנסו בין המפגינים, במטרה "להידבר איתם ולהעמיד אותם על טעותם".  בתגובה, חטפו המפגינים למוקי את חליפת הג'ודו, וזאת הייתה הפעם האחרונה בה ראה אותה. פלצ'יק מצדו ניגש לאחד המפגינים כדי לשוחח איתו, ומאמן הנבחרת אורן סמדג'ה הדף אותו לאחור, רגע לפני שפרצה בינו לבין המפגין קטטה. 
 
"בוקר קשוח פה ביפן. אני אחרי אימון בוקר מתיש, עשרה קרבות. אחרי האימון אני הולך לאכול ופשוט מוצא את עצמי בדרך לאוכל נמצא בהפגנה של פרו חמאס", שיתף מוקי והמשיך: "כל כך עצוב לי לראות שהם בורים, שהם לא יודעים את המידע הנכון, שהם הולכים אחרי הזרם ואחרי מה שהם רואים במדיה, כל הפייק ניוז". 
 
הוא הוסיף: "ניסיתי להסביר, להילחם בשביל מדינת ישראל. היה לי הרבה יותר קשה מהאימון, זה התיש אותי. אבל אנחנו לא נוותר להם. רציתי לחזק את כל מי שעושה את זה יום יום, אין לנו ארץ אחרת. כחלק ממה שהם עשו, הם פשוט חטפו לי את החליפה וברחו. לא הבנתי איפה החליפה שלי. אבל אני אמשיך לעמוד ולייצג את מדינת ישראל. אני גאה במדינה שלי, גאה בעם שלי, גאה בכל מי שנלחם בשבילנו בצבא, בכוחות הביטחון. תודה לכם ואני אמשיך לייצג את ישראל בכבוד בזירה הבינלאומית".  
פלצ'יק התייחס לתקרית בחשבון האינסטגרם שלו: "ראינו דגלים מרחוק והחלטנו שאנחנו הולכים לייצג את ישראל בתוך ההפגנה. לעולם לא אעמוד מהצד כשעושים הפגנות חרפה נגד המדינה שלי. תמיד אלחם למען המדינה שלנו! בכל מקום ובכל זמן. עם ישראל חי", כתב, ומחק לאחר מכן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה