ויראלי

מלכת היופי הישראלית בהלם: קבלת הפנים המפחידה שחיכתה לה בארה"ב

נועה כוכבא,  מלכת היופי של ישראל שפעילה מאוד בהסברה, הגיעה לארה"ב למספר קמפוסים, שם חיכתה לה קבלת פנים מחרידה. צפו בתיעוד המלחיץ
מערכת ice |  2
נועה כוכבא (צילום אינסטגרם)
נועה כוכבא, הדוגמנית הישראלית ומלכת היופי של ישראל, עוסקת בפעולות הסברה יום יומיות מתחילת מלחמת "חרבות ברזל", זאת בנוסף לכך שהיא עלתה על מדים והתגייסה לשירות מילואים.
במסגרת פעולות ההסברה שלה, כוכבא המריאה לארה"ב, שם היא נמצאת במסע הסברה בקמפוסים. במסגרת זו, הגיעה נועה כוכבא להסברה באחד הקמפוסים בסן פרנסיסקו, שם חיכתה לה קבלת פנים מפחידה במיוחד.
במהלך הגעתה לקמפוס, נתקלה כוכבא במספר מפגינים פרו פלסטיניים, חלקם הגדול יהודים, שהחליטו לשפוך צבע אדום על מדרגות הכניסה לקמפוס המסמלות כביכול את דם הפלסטינים ששופכים היהודים, כמו גם הנפת דגלי פלסטין וקריאות לעברה "מיס ג'נוסייד" (רצח עם) ו"מהנהר עד לים פלסטין תשוחרר".
למעשה, מדובר במפגינים שמגיעים מארגונים פרו פלסטיניים, וכן גם כאלה אנטי ציונים, בהם יהודים רבים שמתגוררים בארצות הברית. כך למשל, באחד מעמודי האינסטגרם שמפעילים חלק מהמפגינים, הם העלו פוסט בו הציגו את קבלת הפנים המלחיצה שהכינו לכוכבא ובו נכתב בין היתר כי "מיס ג'נוסייד ביקרה היום בסן פרנסיסקו כדי לשאת נאום על "הסיפור" שלה. קיבלנו אותה בברכה חמה מאוד לביקורה הראשון!".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יהודונים, לא יהודים. מה לפרו "פליסטינים" וליהודים? (ל"ת)
    אני מבקש 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יהודים בארהב כדאי שיארזו חפצים להגיע לארץ.
    דנה 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה כמו אירופה של שנות ה 40 עליית הנאצים לשלטון. אותה אוירה ללא רחמים
    סגור