ויראלי

אייל גולן בתיעוד מפתיע: כך הוא ומאמן הכושר רוקדים באימון

בסרטון נראה גולן מרים משקולות והמאמן שלו מוריד חולצה ורוקד בצורה מאוד חושנית. גולן אף כתב: "כשהמאמן שלך מערבב את העבודה של הלילה עם היום", והוסיף אימוג'יז צוחקים
מערכת ice | 
אייל גולן בגולסטאר (צילום נתנאל מויאל)
רגע אחרי שחברו הטוב ליאור פרחי, מבכירי המוזיקה הים תיכונית בארץ, נפטר בגיל 53 לאחר שלקה בדום לב, הזמר אייל גולן  מנסה לחזור אל השגרה והעלה סרטון מחדר הכושר בו הוא מתאמן, עם סרטון מאוד לא שגרתי.
בסרטון נראה גולן מרים משקולות והמאמן שלו מוריד חולצה ורוקד בצורה מאוד חושנית. גולן אף כתב: "כשהמאמן שלך מערבב את העבודה של הלילה עם היום", והוסיף אימוג'יז צוחקים.
 
כזכור, השבוע גולן היה פחות במצב רוח, כאשר ספד לחברו ליאור פרחי שהלך לעולמו: ״אני המום ולא מעכל את הבשורות הקשות, ליאור חברי היקר והטוב כבר שנים רבות, זמר ענק ויוצר מוכשר, אבן דרך במוזיקה המזרחית״.

פרחי, שאחראי בין היתר ללהיטים "חשמל באוויר" ו"תיזהר ממנה", החל את הקריירה המוזיקלית שלו בגיל 24. אף על פי שאינו ניגן ואינו קרא תווים, הוא נחשב למלחין מוכשר. הוא הוציא לאורך השנים 11 אלבומים, והיה חתום על להיטים של זמרים מצליחים ומובילים בענף, כמו שרית חדד, זהבה בן, יוסי אזולאי ואייל גולן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה