ויראלי

אייל גולן יכעס? גרושתו התלוננה: "ליאם שפך עליי וודקה"

ביום חמישי האחרון, גולן הצעיר שפך בטעות כוס וודקה על גרינברג שמיד העלתה סטורי 'זועם', בהומור כמובן אשר מיועד לבן זוגה אייל גולן: "מאמי, ליאם שפך עלי את כל כוס הוודקה שלו לתוך הרגליים, הוא בדרך לנקות לי את הרגליים עכשיו"
מערכת ice | 
ליאם גולן (צילום מתוך הקליפ של ליאם גולן)
אין ספק שקשה מאוד לאכול את הקאמבק של אייל גולן ודניאל גרינברג, כאשר אחרי השמועות על משבר ביחסים הם מנסים להראות בכל דרך כי האהבה דווקא פורחת יותר מתמיד והם בלתי נפרדים להפרדה. כעת, נשאלת השאלה איך יגיב גולן לתקרית המצחיקה במועדון בין בנו ליאם לזוגתו.
על פי פרסום ברחובות ניוז, ביום חמישי האחרון, גולן הצעיר שפך בטעות כוס וודקה על גרינברג שמיד העלתה סטורי 'זועם', בהומור כמובן אשר מיועד לבן זוגה אייל גולן: "מאמי, ליאם שפך עלי את כל כוס הוודקה שלו לתוך הרגליים, הוא בדרך לנקות לי את הרגליים עכשיו". 
אמש (חמישי), גולן שיתף את הרגע המרגש שעבר עליו כאשר שלף חולצה משקית ניילון ומיד חובבי הכדורגל הבחינו שמדובר במדים של נבחרת ארגנטינה עם המספר והשם של ליאו מסיי עליה בעיצוב יוקרתי, עליה גם חתם כוכב הכדורגל החשוב בעולם.

גרינברג מאוד נהנתה לראות את בן זוגה נרגש כל כך מהחולצה החדשה שלו ושיתפה בסטורי וידאו שלהם: “חיים שלי כמו ילד קטן, הגשים חלום וקיבל חולצה עם חתימה של מסי…(עם החולצה הזאת מיאל לא תישן בטוח)”.
עוד ספרה גרינברג: “הנה אתם מבינים.. מכל הדברים בעולם מה יכול לרגש אותו? חולצה עם חתימה של מסי”. יש לציין שזו לא עוד חולצה של השחקן האגדי, אלא מתברר כי הוא חתם עליה ממש לאחר מונדיאל 2022 ולכן יש לה ערך רב - חולצה של אלוף עולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה