ויראלי

אייל גולן במסר לגרושתו: "עושה איתי עסקים על הילדים?"

בווידאו הומוריסטי שהעלתה דניאל גרינברג הקריאה הודעה שגולן כתב לה: "אל תעשי איתי עסקים על הילדים, לא ראיתי דבר כזה עושה איתי עסקים על הילדים", בוידאו ההומוריסטי גרינברג קיבלה את הבקשה ואמרה לו: "שלא יהפוך דברים להרגל".היא כתבה: "שיח בין זוג גרוש בזוגיות על ימי משמרות"
מערכת ice |  3
אייל גולן (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
הקאמבק המאוד מפתיע של אייל גולן ודניאל גרינברג, שלהם שני ילדים משותפים, הצליח להפתיע רבים וגם השמועות והדיווחים על פרידה מתקרבת לא החזיקו מים ונראה שהשניים מאוהבים מתמיד.
בעבר, סיפרה גרינברג סיפרה כי הם לא גרים ביחד, אבל מבלים הרבה בשבתות על פי המשמורת על ילדיהם: "ניצחנו בו, כי התנהלנו מושלם כהורים גרושים והכל באמת בזרימה, לפעמים אני קצת נדחפת לימים שלו".

אלא שאמש נראה שהם הגיעו למחלוקת קלה בנוגע לכך, כאשר גולן ביקש מגרינברג לשמור על ילדיהם ביום רביעי במקומו בשל אילוץ והיא שיתפה בהומור את העוקבים שלה ברשתות החברתיות: "אני חייבת לשתף אתכם בשיחה: 'אני מבקש שתוותרי לי על יום רביעי", הקריאה את הבקשה של גולן ממנה.
גולן אמר לה על כך: "אל תעשי איתי עסקים על הילדים, לא ראיתי דבר כזה עושה איתי עסקים על הילדים", בוידאו ההומוריסטי גרינברג קיבלה את הבקשה ואמרה לו: "שלא יהפוך דברים להרגל".היא כתבה: "שיח בין זוג גרוש בזוגיות על ימי משמרות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גרינברג גרושתו של אייל גולן
    ניר 02/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גרינברג .כל פעם אני מתפעל מהטיפשות שלך מחדש .הטיפשות והדיביליות נוזלים מימך .את בילתי נסבלת בעליל.תזהר שהיא לא תרוקן לך את הכיס באלגנטיות .יש הרבה ניסיון
    סגור
  • 2.
    וואוווו
    וואווו 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וואוווו
    סגור
  • 1.
    עאלק הומור, זו הפרנסה של רוב נשות העולם המתגרשות.. (ל"ת)
    אדי 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור