ויראלי

נטלי דדון מזועזעת: "אני בעיקר מרחמת עליה ועל הילדה"

אחרי סיפור ההתכתבות המשפיל בין אמא אמידה לאמא קשת יום, כוכבת הרשת טענה: "לאן החברה שלנו תגיע? בבקשה אל תתנו לזה יד, לא בנינו ובטח שלא כהשלכה לילדים. ולך אמא יקרה, את זכית במעריצה, אני פשוט מעריצה שלך. את אחד לדור ואת כל כך עשירה והילדים שלך זכו, באמת"
מערכת ice |  15
נטלי דדון (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
סערת הפוסט בו אמא אמידה השפילה בהודעות לאמא שהתקשתה לספק מתנת יום הולדת :לילדה מכיתתה של בתה, נמשכת. המשפט: "הילדה שלך לא רצויה, היא לא מביאה מתנות בימי הולדת", זעזע את כל התעשייה, גם את נטלי דדון.
דדון ניסתה להבין מה היא בדיוק קראה וכתבה: "אני אחרי שיחה עם האמא מההתכתבות. אני כבר יומיים מנסה להבין אם הדבר הזה אמיתי, כל כך רציתי לגלות שזה פייק, שאין אמא לילדים שמסוגלת להקליד כאלה שטויות".
עוד היא הוסיפה: "למדר ילדה בגלל שהמתנה שלה פחות יקרה ביום הולדת או שהיא אוכלת... אני אפילו לא אחזור על המילים שבהתכתבות כי זה לא האישיו. אני רק רוצה לספר לכם שיצאתי מהשיחה, עם האמא הזאת, הבריאה, מלאת השראה. אני שואלת אותה כי גם חברים אמרו תביאי אותה, תשיגי אותה אנחנו רוצים לעזור. אין על העם המדהים הזה שלי, כולם רוצים לעזור, לתת, להעניק, לעטוף את הילדים. אני רוצה לראות איך אנחנו יכולים לעזור לילדים איך אפשר לשמח אתכם?".

עוד המשיכה בסיפור: "מה היא עונה לי? לא נטלי חכי שנייה, חכי רגע. אני לא רוצה שהילדה תחשוב או תרגיש שבגלל הפרסום של הפוסט הזה, שגם ממנו נלחצתי, פתאום מביאים לה הכל. אני לא רוצה שזה יהיה אישיו עכשיו שישבש אותה. איזה בריאות, איזה היגיון בריא ואיזו צניעות, אני מורידה בפניה את הכובע. אני חושבת שאין חושך שלא בא להציף אור והאישה הזאת היא כולה אור".
כמו כן כתבה: "אור לנו כבני אדם, כהורים. אנחנו לא נותנים יד לדברים האלה, אנחנו לא מעבירים רנטגן על מה הילד לובש ואם איזה בגד הוא הגיע ואם יש לו יותר או פחות, לא רק לילדים גם כבני אדם. לאן החברה שלנו תגיע? בבקשה אל תתנו לזה יד, לא בנינו ובטח שלא כהשלכה לילדים. ולך אמא יקרה, את זכית במעריצה, אני פשוט מעריצה שלך. את אחד לדור ואת כל כך עשירה והילדים שלך זכו, באמת".
היא גם תקפה: "כשאני רואה שאמא הלכה לאיבוד בתוך חומריות והרצון שלה לעטוף את הילדה שלה בכל מה שרק אפשר, אני בעיקר מרחמת עליה ועל הילדה, על האמא שלא מבינה את החשיבות של הענקת ערכים לילדיה ועל הילדה שיבוא יום ותצא לעולם הגדול ותגלה שלא כולו עשוי צמר גפן משטרות כסף ותבין שערך החברות ונתינה מהלב חשובים פי כמה וכמה מכל סכום כסף שיהיה".
תגובות לכתבה(15):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    אמא שמתנהגת כך דוחה וככה מגדלת את ילדיה (ל"ת)
    אור 02/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    יש לי גיסה שלא חסר לה כסף.
    אני 02/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היא עובדת ומרוויחה 30% מעל שכר ממוצע במשק ובעלה מרוויח פי 2 משכר ממוצע במשק והיא תמיד באה לימי הולדת עם הילדים שלה , חוגגת , מבלה , נהנים ממאכלים ועוגות יקרות ובסוף הערב אומרת לא מצאתי זמן לקנות מתנה אביא בפעם הבאה שאבוא ואז כמובן "שוכחת" מהעניין ומזה שנתבייש להזכיר לה עד יום הולדת הבא ששוב חוזר על עצמו. מעבר לזה שאנחנו מרגישים זלזול וחוסר הערכה שהילדים שלנו לא שווים מתנה , הילדים שלנו מאוד מתבאסים מאי קבלת המתנה וממש מתוסכלים , כי מבחינתם יום הולדת זה בעיקר ההתרגשות בקבלת מתנה . אני בטוח שאנחנו לא היחידים שהיא עושה להם את התרגיל הזה. אני מניח שהיא עושה את זה גם לילדי החברות הרבות שלה. לגמרי הייתי מבין זאת לו היו חסרי יכולת כלכלית אבל זה לא המקרה . הא פשוט במודע החליטה לחסוך את ההוצאה על מתנות. בוטוקסים , ציפורניים , ניפוח שפתיים ותוספות שער עד התחת היא ממש לא מתקמצנת לשלם. הודעתי לאשתי שאם היא תזמין אותה שוב ליום הולדת אני אעשה סקנדל גדול. היא לא רצויה בימי הולדת של ילדי.
    סגור
  • 9.
    יש כאלה דממציאים סיפורים כדי לעלות לכותרות. (ל"ת)
    יעל 02/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    מהמם
    חי 02/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נטלי אהובה יישר כח את צדיקה וטובה
    סגור
  • 7.
    אבל אכן כבר יודעת שכל הסיפור הוא לא אמת
    יונית 02/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 10
    האמת שזו היתה סתם הונאה לצורכי תרומת כספים... ממש בושה
    סגור
  • טען עוד
  • תגובה
    טטט 02/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טעות.... לא ביקשו שום תרומה בפוסט ולא ביקשו עזרה זה שהציבור בחר לתת זו בעיה שלכם האמא אפילו סירבה לתת מספר חשבון בנק כי היא לא רוצה עזרה
    סגור
  • 6.
    אבל אכן כבר יודעת שכל הסיפור הוא לא אמת
    יונית 02/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 4
    האמת שזו היתה סתם הונאה לצורכי תרומת כספים... ממש בושה
    סגור
  • 5.
    ישר כח
    חיים 02/2024/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני בדרך כלל לא מקבל את הדעות של נטלי דדון אך במקרה שפה התגובה שלה ממש טובה וערכית .
    סגור
  • 4.
    צריך לעשות בדק בית יסודי
    אורה 02/2024/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אומרים אולי אלה נוכלים ולי יש הרגשה שבית הספר לכאורה מי אשם בחינוך הפך למאשים ומנצל את זה שהאמא חלשה ואין לה כסף להיתגונון וטוען שזה נוכלות בשביל להוציא את עצמו ואת האם העשירה נקי זה מעשה נבלה צריך לבדוק טוב טוב ולהוכיח מי לא בסדר פה
    סגור
  • 3.
    זה קורה כמעט כל יום
    יהודי 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    11 0
    היהירות והגאווה לא בוחלת בשום אמצעים וזה קורה הרבה ההשפלות האלה גם ערוצי התקשורת שמראיינים אוכלים ושותים את המרואיין כאילו הם גאוני הדור
    סגור
  • 2.
    מתנת יום הולדת
    צניעות 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה הפרצוף של חזירים היום למעלה ולא חושבים על האחר אבל מחר הם יכולים להיות למטה אבל לצערי הרבה אנשים במדינה הזאת חושבים כך בושה
    סגור
  • 1.
    אמא מנותקת
    לירון 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הפיה הטובה נטלי דדון בכל הזדמנות נדחפת ומרימה טלפונים ומפרסמת נשמה טובה או יחצנית טובה.
    סגור
  • אני במקום ההורים של הילדה בכיתה הייתי עושה חרם ולא הולך (ל"ת)
    יוסי 02/2024/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • בושה וחרפה לאמא שכזאת (ל"ת)
    יוסי 02/2024/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • בחיים זה לא קורה ככה.
    גיב 02/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בחיים הבת שלה תגדל ומיד תקבל משרת מנכלית , או מנהלת משהו , או ליין של משהו עם עשרות עובדים. הבת שלה תמשיך את דרכה עם הערכה לחומריות ואפס באנושיות
    סגור