תרבות ופנאי

נטלי דדון נגד זוכת האח הגדול: "כל אחת טינפה, חיוכים מזויפים"

לאחרונה קבוצה גדולה של משפיעניות וכוכבות ריאליטי יצאו לשבוע הסברה בניו יורק, במהלכן פעלו לטובת ההסברה הישראלית. הבנות דאגו לתעד את המסע באינסטגרם באופן חיובי למדי, אך נראה כי בשטח היו דווקא תככים ו"חיוכים מזויפים", במיוחד בין נטלי דדון ליובל מעתוק
מערכת ice |  1
נטלי דדון (צילום יוטיוב/ עכשיו 14)
לאחרונה יצאה משלחת של משפיעניות וכוכבות ריאליטי לשבוע הסברה בניו יורק, בארגונה של שרון אדם, אמו של הזמר עומר אדם, ושל ברכה שילת. הידועניות ערכו ביקור באוניברסיטאות במהלך תרמו להסברה הישראלית, ואף פגשו את מזכ"ל האו"ם. בין הנשים אשר השתתפו בפרויקט החשוב היו נטלי דדון, יובל מעתוק, עינב בובליל, אורין ג'ולי, גל גברעם, אור שפיץ ועוד.
ע"פ פרסום ראשון של TMI, על אף העובדה כי היה נראה שהכוכבות מפרגנות אחת לשנייה ומשתפות פעולה – במציאות הדברים היו אחרת. למעשה שרר מתח רב בין הבנות אשר גרם להן להתפצל לקבוצות קטנות יותר, והן פעלו כקבוצה אחת רק בחלק מועט מן הזמן. הקבוצה הראשונה הייתה של נטלי דדון והשנייה של יובל מעתוק.
בקבוצה של דדון היו למשל שר פיטנס, רותם חגג', אור שפיץ ועוד. בצד של יובל, היו לדוגמא עדן סבן וסנה סוקול. ע"פ המקור שחשף את הידיעה, "היו חיוכים מזויפים בין הבנות, אבל בשנייה שהסתובבו, כל אחת טינפה על האחרת מאחורי הגב. הן לא סבלו אחת את השנייה, היו עקיצות וטינופת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משלחת הסברה
    ???????? 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה ה מה שאומר שגם ברגע קשה כזה לא למדנו שום דבר כנראה שלעם היושב בציון לא מגיעה מדינה
    סגור