משפט

משפיענית הרשת הורשעה לאחר ששיקרה על חטיפת ילדיה

קייטי סורנסן, בת 31 מקליפורניה, העלתה סרטון לחשבון האינסטגרם שלה בה היא אמרה שזוג לטינים ניסו לחטוף את הילדים שלה בזמן שהיו בסופר
מערכת ice | 
קייטי סורנסן (צילום טוויטר)
אמא ומשפיענית רשת מקליפורניה הורשעה על כך שהמציא סיפור כיצד ילדיה כמעט נחטפו על ידי זוג לטיני.
קייטי סורנסן, בת 31, נמצאה אשמה בסעיף אחד של דיווח כוזב על פשע ביום חמישי והיא צפויה לקבל עונש של עד שישה חודשי מאסר.

"פסק הדין הזה יאפשר לנו להטיל על גב' סורנסן דין וחשבון לפשע שלה, ובמקביל יעזור לפטור את הזוג שהואשם כוזב בניסיון לחטוף שני ילדים קטנים", התובעת המחוזית של מחוז סונומה, קרלה רודריגז. "המקרה חשוב גם בכך שהוא ממחיש את החשיבות של שימוש אחראי במדיה החברתית".
בדצמבר 2020, סורנסן פרסמה סרטון לחשבון האינסטגרם הפרטי שלה, המפרט את הסיפור המפוברק על איך ילדיה היו מטרות לניסיון חטיפה בפטאלומה, קליפורניה.
 
האמא לשתיים ערכה קניות בחנות יצירה של מייקל, שם רכשה כמה פריטים ויצאה מהחנות כדי לדווח למשטרה שזוג בתוך החנות ניסה לחטוף את ילדיה
"הילדים שלי היו מטרות לניסיון חטיפה", אמר אז סורנסן. "אני רוצה לשתף אתכם בסיפור הזה במאמץ לדעת אילו סימנים לחפש ולעודד הורים להיות מודעים יותר לסביבתם ולמה שקורה סביבם."
לסורנסון יש יותר מ-58,000 עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה שכותרתו "עיקרי אמהות".
סורנסן דיווחה רק על פעילות חשודה של בני הזוג, שזוהו מאוחר יותר כסיידי ואדי מרטינז, מכיוון שהיא "לא רצתה שמישהו ייעצר אבל רצתה למשוך את תשומת הלב להתנהגות הנוגעת שהפגינו בני הזוג", לפי משטרת פטלומה.
מספר ימים לאחר מכן סיפרה סורנסן את סיפורה בחשבון האינסטגרם שלה, אשר מאוחר יותר נחשב חשוד על ידי המשטרה שחקרה את התביעה המקורית.
סורנסון נכנס ל"פרטים גדולים" על החטיפה והוסיף פרטים ש"לא נחשפו" למשטרה במהלך הסרטון הארוך יותר משתי דקות, אמר התובע המחוזי של מחוז סונומה בהודעה לעיתונות ביום חמישי.
הסרטון הפך ויראלי, מה שהוביל לסורנסן ראיון לתחנת החדשות המקומית KTVU שם היא חזרה על סיפורה וזיהתה את בני הזוג.
המשטרה השתמשה בצילומי מצלמות אבטחה מהחנות כדי לזהות את הזוג הנאשם וראתה את הטענות של סורנסן כשגויות לאחר שהמרטינז' שיתף פעולה עם המשטרה, וכינה את הטענות כבעיה גזעית.
"האם אתה באמת חושב שזה בסדר להיכנס לאינטרנט ולהיות גזעני ולעשות סיפורים על משפחה?", אמרה סיידי מספר ימים לאחר דיווח התקרית. "זה מספיק קשה להיות משפחה לטינית בקהילה לבנה".
בני הזוג, שהם הורים בעצמם, עמדו בקופה וקנו ישו תינוק דקורטיבי.
סורנסן הואשם באפריל 2021 בשני סעיפי עבירות של דיווח כוזב על פשע.
בעקבות גזר הדין שלה, סורנסן הובאה למעצר וערבותה נקבעה ל-100,000 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה