תקשורת ומדיה

בר רפאלי משתפת בכאב: "רואה את הסרטון בריפיט ולא מסוגלת להמשיך"

לאחרונה נחשפנו לסיפור העצוב של ליאור משייב, לוחם מילואים שהגיע לדיון בועדת הכספים בכנסת ובו סיפר על מצבו הכלכלי הקשה. "המקרר ריק, לא קיבלתי שקל, לא קיבלתי שום מענק". בתגובה, הדוגמנית בר רפאלי שיתפה: "אם למישהו יש קשר לליאור, תשלחו לי"
מערכת ice |  1
בר רפאלי (צילום פייסבוק/ בר רפאלי)
ליאור משייב, לוחם מילואים שהגיע אתמול (שלישי), לדיון בועדת הכספים בכנסת ובו סיפר בכאב רב על המצב הכלכלי בו הוא שרוע מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל. "המצב שלנו קטסטרופה, אני מפחד להעביר את האשראי על ה'סימילאק' של הילדה. המקרר ריק, לא קיבלתי שקל, לא קיבלתי שום מענק". היום, הדוגמנית הבינלאומית בר רפאלי, העלתה סטורי ובו כתבה:  "רואה את הסרטון של ליאור בריפיט ולא מצלחה להמשיך כרגיל".
במהלך הועדה משייב צעק לעבר חברי הכנסת: "אני מסכן את החיים שלי כל יום, עוברים לי כדורים מעל הראש, ואני מגן עליכם – ועל כולם. יש עוד מישה שהמקרר שלי ריק? יש עוד מישהו שלא קיבל משכורת?". רפאלי שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה כי היא מצרה על המצב, והיא ביקשה: "אם למישהו יש קשר לליאור או לאשתו, אשמח. תשלחו לי".
בהמשך היא הוסיפה: "עצוב שזה סיפורם של כל כך הרבה חיילי מילואים שהשאירו בית שלם מאחור משפחה, עסק, חיילים שלמים. הם יצאו להגן עלינו אך אין מי שיעזור להם". הדוגמנית פנתה לליאור עצמו וייחלה ש"זעקתך השקטה והכה צודקת תישמע".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אימא חזירה
    חסן יהודה 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופירה כל הכבוד גם אני מוכן לשלוח לאימא החזירית טנדר של ממתקים
    סגור