מדדים ומחקרים

מענק ב-10,000 שקל, קצבה עד 11,000 שקל: הפיצויים למשפחות החטופים

שר העבודה והרווחה יואב בן צור הבטיח למשפחות: "ההסכם שאנחנו מעבירים היום יעניק למשפחות החטופים והנעדרים, מענק ראשוני של כ-10,000 שקל לכל קרוב חטוף או נעדר, ולאחריו יהיו זכאים לקצבה חודשית של בין 9,000- 11,000 שקל, על פי אופי הקרבה. בנוסף תינתן תוספת של 10% לגובה הקצבה עבור כל ילד"
מערכת ice |  1
מענקים (צילום shutterstock)
שר העבודה והרווחה, האמון גם על פעילות המוסד לביטוח לאומי, יואב בן צור, העלה היום (ראשון) בדיון בועדת העבודה והרווחה משפחות החטופים, הבטחות שמטרתן להקל על מצבם הקשה שנוצר.
בן צור אמר להם בין היתר: ״ממשלת ישראל תעשה הכל כדי שיקיריכם ישובו הביתה. מכיוון שעד היום לא הייתה חקיקה קיימת שנותנת מענה בנושא חטופים", זאת לאחר שכבר שוחררו שתיים מהחטופות על ידי החמאס ביום שישי.

עוד הוא הוסיף: "ביטוח לאומי אשר הבין את גודל השעה והאסון הכבד שפקד את מדינת ישראל, פעל מול משרדי האוצר והביטחון להביא הסכם מהיר ויעיל שיתן מענה מיידי למשפחות החטופים והנעדרים הן בהיבט הכלכלי והסיוע הנפשי".
לסיום הבטיח: "ההסכם שאנחנו מעבירים היום יעניק למשפחות החטופים והנעדרים, מענק ראשוני של כ-10,000 שקל לכל קרוב חטוף או נעדר, ולאחריו יהיו זכאים לקצבה חודשית של בין 9,000- 11,000 שקל, על פי אופי הקרבה. בנוסף תינתן תוספת של 10% לגובה הקצבה עבור כל ילד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה כזה סכום כי הם קיבוצניקים?
    תתעוררו 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם נותנים כזה סכום עבור כל חטוף צריך לתת סכום כזה עבור כל נרצח
    סגור