ויראלי

ניקול ראידמן במתקפה על שר הרווחה: "תתבייש לך"

אחרי שהביעה את התנגדותו לאימוץ ילדים ע"י זוגות חד-מיניים, העלתה ראידמן סטורי בו כתבה "תתבייש לך יעקב מרגי" ותייגה את יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, ההומו המוצהר הראשון שנבחר לתפקיד יו"ר הכנסת
מערכת ice |  3
ניקול ראידמן (צילום אלמוג גבאי)
שר הרווחה יעקב מרגי עורר זעם רב היום (חמישי) בעקבות תשובתו לעתירה בבג"צ על החוק המפלה זוגות חד-מיניים באימוץ ילדים, כאשר טען כי הוא מתנגד לכך "מטעמים של טובת הילד". הערותיו של מרגי גררו ביקורת קשה מארגוני להט"ב ולקולגות בכנסת.
אישיות נוספת שהשר הצליח להרגיע היא לא אחרת מאשר ניקול ראידמן, שהעלתה סטורי בו כתבה "תתבייש לך יעקב מרגי" ותייגה את יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, ההומו המוצהר הראשון שנבחר לתפקיד יו"ר הכנסת. למרות תמיכתה במחנה הימין ובראש הממשלה בנימין נתניהו, ראידמן ידוע כתומכת גדולה של הקהילה הלהט"בית. 
בשיחה עם וואלה! סלבס, ראידמן לא חסכה במילים כאשר הציגה את עמדתה לתשובתו של מרגי לבג"צ: "לכל אדם יש זכות להיות הורה. התנגדותו של השר לאימוץ ילדים על ידי זוגות להט"ב מנוגדת לעקרונות אנושיים. זוגות להט"ב הם הורים נהדרים והשיקול לאפשר אימוץ לא יכול להתבסס על דת, מין וגזע. הורים שהם אלכוהוליסטים ונרקומנים שמתעללים בילדיהם צריכים לעניין את כבוד השר ולהם צריך לשלול את הזכות להיות הורים. דעות כאלה חשוכות מרגיזות אותי כאימא".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מי היא ביכלל. בלי עיפור וכסף של גרוש שלה היא סתם אפס. (ל"ת)
    00 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 2.
    הי ניקולי וילדודס
    ללני 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חיבוקי אוהבים עצוב שבמקום להיצטרף אליכם לחבק את הילדים מסתובבים סתם-מקווה שראה אם יסר לכם דהר מה שישלח אם פרח אהבה! מאחלת כל טוב והמון אהבה
    סגור
  • 1.
    טובת הילד היא לפי מרגי
    נעמה 08/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא אמא ואבא גם כאשר יש יותר מקרי אלימות בין ההורים ובים ההורים לילדיהם מאשר במשפחות עם הורים חד'מיניים.
    סגור