מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: ארנו מתרסק, ביל גייטס ובאפט בקרב אדיר

דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס": ברנאר ארנו אמנם שומר על הפסגה אך מתרסק עם הפסדים של למעלה מ-4 מיליארד דולר, מאסק שומר על המקום השני עם הפסדים מינוריים. לארי אליסון נוסק, ביל גייטס ו-וורן באפט בקרב אדיר על החמישייה הפותחת
מערכת ice |  1
אילון מאסק ברנאר ארנו גף בזוס (צילום פייסבוק, אילוסטרציה)
דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" פורסם כמדי שבוע, כאשר ברנאר ארנו, שומר אמנם על המקום הראשון, אך חוטף מכה קשה מאוד השבוע עם הפסדים של 4.1 מיליארד דולר, המהווים 1.81% מהונו האישי, שמוערך כעת ב-222.9 מיליארד דולר.
אילון מאסק שומר על המקום השני ברשימה אחרי שהפסיד השבוע 298 מיליון דולר, והונו מוערך כעת ב-187.9 מיליארד דולר. ג'ף בזוס, מייסד אמזון, שומר על מקומו השלישי ברשימה עם הון מוערך ב-125.1 מיליארד דולר, זאת לאחר שרשם השבוע רווחים של 952 מיליון דולר.
מי שחווה את השבוע הטוב ביותר בחמישייה הפותחת הוא לארי אליסון, שרשם השבוע רווחים של 1.1 מיליארד דולר, כשהונו מוערך כעת ב-120.5 מיליארד דולר. הקרב האמיתי מגיע על הכניסה לחמישייה הפותחת.
מי שאכן תופס את המקום החמישי הוא ביל גייטס, שרשם השבוע רווחים של 929 מיליון דולר, כשהונו מוערך כעת ב-109.9 מיליארד דולר, 200 מיליון דולר בלבד מעל וורן באפט, שחווה שבוע אדיר עם הכנסות עתק של 1.5 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    "קרב אדיר"
    הצחקתם 04/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש זה התחרות שלהם להיות יותר עשיר מהשני. הפכתם את זה למקצה באולפיידה.תדברו איתם תופצעו לגלות שזה לא מעניין אותם.
    סגור