מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: אילון מאסק מתרסק, ארנו ממשיך לנסוק

דירוג עשירי עולם של מגזין "פורבס": ברנאר ארנו ממשיך לפתוח פער בפסגה עם הכנסות של 2 מיליארד דולר השבוע, כאשר מאסק מתרסק עם הפסדים של 3.5 מיליארד דולר. גם בזוס רשם הפסדים גדולים, ומה קורה עם לארי אליסון וביל גייטס?
מערכת ice |  1
אילון מאסק, ג'ף בזוס, ברנארד ארנו (צילום אינסטגרם/ אילון מאסק, ויקיפדיה, freepik)
דירוג עשירי עולם של מגזין "פורבס" פורסם כמדי שבוע כאשר האיש העשיר בעולם, ברנאר ארנו, ממשיל לנסוק ולחזק את מעמדו בצמרת הרשימה אחרי שהכניס השבוע לכיסו 2 מיליארד דולר, והונו מוערך כעת ב-216.1 מיליארד דולר.
מי שחווה שבוע מזעזע עם התרסקות הוא אילון מאסק, שהפסיד לא פחות מ-3.5 מיליארד דולר, כשהונו מוערך כעת ב-192.1 מיליארד דולר, כשהוא עדיין שומר על פער ענק מהמקום השלישי, שם נמצא ג'ף בזוס, שחווה גם הוא שבוע קשה עם הפסדים של 1.9 מיליארד דולר, כשהונו מוערך כעת ב-121.8 מיליארד דולר.
לארי אליסון, שחווה תקופה אדירה מבחינתו, חווה ירידות מינוריות השבוע עם הפסד של 30 מיליון דולר, כאשר הוא שומר על המקום הרביעי כאמור עם הון מוערך ב-112.1 מיליארד דולר. מי שסוגר את החמישייה הפותחת הוא ביל גייטס, שאמנם הפסיד השבוע 257 מיליון דולר, כאשר הונו מוערך ב-107.1 מיליארד דולר, ומי שנושף בעורפו הוא וורן באפט, שרשם הפסדים של 1.8 מיליארד דולר השבוע, עם הון מוערך ב-103.9 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מסכנים
    שאול 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כואב הלב
    סגור