מדדים ומחקרים

אוכל לכלבים? זו הסיבה שגם לבני אדם כדאי לטעום

כוכב הרשת ומאמן התזונה והכושר, שמפרסם ברשת החברתית טיקטוק תחת השם @henry.fit, חשף בסרטון שהפך ויראלי במיוחד, שהוא אוכל מזון של כלבים כדי להגביר את צריכת החלבון שלו. צפו בתיעוד הנורא
מערכת ice |  2
כלב (צילום unsplash)
כוכב הרשת ומאמן התזונה והכושר, שמפרסם ברשת החברתית טיקטוק תחת השם @henry.fit, חשף בסרטון שהפך ויראלי במיוחד, שהוא אוכל מזון של כלבים כדי להגביר את צריכת החלבון שלו.
הנרי משתף לעיתים קרובות סרטונים על עצות כושר שונות ועל התזונה היומיומית שלו. בסרטון ששותף בחודש שעבר בחשבון הטיקטוק שלו, הוא דיבר על מזון אחד שיש בו הרבה מאוד חלבון: מזון לכלבים.
בסרטון, הנרי מסתכל על שקית המזון לכלבים של חברת Pedigree דרך אפליקציית MyFitnessPal שלו, שעוקבת אחר צריכת המזון היומית והפעילות הגופנית. לפי האפליקציה, ב-200 גרם של מזון לכלבים מבית Pedigree היו 666 גרם חלבון. בנוסף, האפליקציה טענה שבגודל מנה זה יש 600 גרם פחמימות ו-69 גרם שומן.
הוא הסביר לצופים כי אחרי שראה כמה חלבון יש במזון הכלבים, הוא מוכן לנסות. "15,000 לייקים ואני אוכל קערת אוכל לכלבים", אמר בסרטון שהעלה. לאחר שאכן קיבל את 15,000 הלייקים שדרש, הנרי המשיך בתוכניתו ופרסם סרטון שני שלו מנסה את מזון הכלבים. לבחירת מזון לכלבים, הוא בחר במזון יבש של Kibbles 'n Bits, עם טעמי בקר צלוי בתנור, ירקות אביב ותפוח.
הוא המשיך להראות לצופים שהוא לא מעמיד פנים שהוא אוכל את האוכל, כשהוא שפך אותו לקערה גדולה. הוא גם צחק על החלבון במזון הכלבים, בזמן שהביט למטה בקערה ואמר: "זה בשביל הרווחים, זה בשביל הרווחים". הנרי המשיך בסרטון שלו באכילת חתיכות קטנות ממזון הכלבים, עם מבט נגעל על פניו. לאחר מכן הוא השתעל מול המצלמה, בשל טעם המאכל, והפציר בצופים שלו לא לאכול אותו. "זה לא שווה את זה, אני מבטיח לכם", הוא אמר. נכון לאתמול (שני) לשני הסרטונים יש יותר מ-24.1 מיליון צפיות יחד. אז מה אתם אומרים? מוכנים לנסות?
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נו דיי
    רפאלה 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוליי גם נאכל מסמרים כי יש בהם ברזל?
    סגור
  • 1.
    הולך עם בירות מזון יבש לכלבים בטעם ריאות וכבד,בגרמניה.
    זחוגיהו 03/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קוביות ריאות צלויות מיובשות,עם כבד בקר צלוי ומיובש,הולך סבבה עם ערק כשלפ.זה גורמה מיליון דולאר.בפסח על הגיבעה בשומרון,אתה ומלך העולם אבינו מלכנו,ואליהו ענבים.
    סגור