מדדים ומחקרים

חוששים מסוכרת? זה מה שיעזור לסייע במניעת המחלה

מחקר חדש מאוסטרליה מצביע על כך שטיפול בדיקור סיני יכול להיות כלי שימושי במניעת סוכרת.  על פי ההערכות, המחלה משפיעה על כ-11% מהאוכלוסייה הבוגרת של כדור הארץ
מערכת ice |  1
שיבא תל השומר (צילום פלאש 90)
מחקר חדש מאוסטרליה מצביע על כך שדיקור סיני עשוי להציע יתרונות בריאותיים נוספים להם עדיין אין פתרונות. מדענים מאוניברסיטת אדית קואן בדקו ומצאו כי טיפול בדיקור סיני יכול להיות כלי שימושי במניעת סוכרת.
החוקרים התמקדו באנשים שסווגו כ"טרום סוכרת" עבור מחקר זה, כלומר הם הציגו רמות גלוקוז גבוהות מהנורמה בדם מבלי להיות גבוהים מספיק כדי להיות מאובחנים כסוכרתיים. ניתוח זה הראה מגמה ברורה: אנשים שעברו טיפול בדיקור סיני ראו כמה סמנים מרכזיים הקשורים לסוכרת משתפרים.
אף אחד מהמטופלים שנבדק לא הציג תופעות לוואי שליליות כלשהן. סוכרת היא מחלה מדאיגה במיוחד לבריאות המודרנית. על פי ההערכות, המחלה משפיעה על כ-11% מהאוכלוסייה הבוגרת של כדור הארץ. יתרה מכך, הפדרציה הבינלאומית לסוכרת מעריכה שקרוב ל-1.3 מיליארד אנשים יהיו חולי סוכרת או טרום סוכרת עד 2045.
 
הסיכון לסוכרת קשור באופן משמעותי לגורמים של אורח חיים נכון, אכילת פחות סוכרים ושומנים, דיאטה ופעילות גופנית, אך ישנם מספר גורמים נוספים בהם גנטיקה. בנוסף, גם בעיות שינה, לחץ דם גבוה ומתח רב משפיעים על רמות הסוכר בגוף, וזה בדיוק המקום בו נכנס הדיקור הסיני, שמקל על לחצים ויכול לאזן את חייהם של אנשים.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השאלה היחידה שחשובה
    מדען 08/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באיזה עיתון רפואי המחקר הזה פורסם. לפי זה יודעים אם זה אמיתי או ו חרטא.
    סגור