מדדים ומחקרים

מיקרוסופט בפסגה: אלה 10 החברות שהכי טוב לעבוד בהן

הדירוג השנתי של CofaceBdi לשנת 2022 שם את חברת המחשבים במקום הראשון מבין החברות שטוב לעבוד בהן שנה שלישית ברציפות, ומי החברה שקפצה מהמקום ה-15 למקום השלישי?
מערכת ice |  2
מיקרוסופט (צילום unsplash, Magma Images)
מיקרוסופט ממשיכה גם השנה להיות החברה שהכי טוב לעבוד בה, כך עולה מהדירוג השנתי של CofaceBdi לשנת 2022, המציג את רשימת 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן זו השנה ה-18 ברציפות.
למקום השני בדירוג הגיעה חברת אפלייד מטריאלס ישראל, שעלתה מהמקום הרביעי בדירוג אשתקד, ולמקום השלישי הגיעה חברת סיילספורס, שרשמה קפיצה מרשימה ביותר מהמקום ה-15 אשתקד. כמו כן, חברת טיפלתי רשמה את הזינוק הגדול ביותר בדירוג והגיעה השנה למקום ה-40, כאשר בדירוג אשתקד התברגה במקום ה-92 בלבד. 

הדירוג, שמבוסס על סקר שנערך בקרב כ- 300,000 מועסקים בלמעלה מ 100 חברות בענפי המשק הישראלי, מציג כמה שינויים משמעותיים בעשירייה הפותחת: חברת סייברארק תפסה את המקום הרביעי עם קפיצה מהמקום השביעי, ביטוח ישיר, שהייתה במקום השני בשנה שעברה ירדה למקום החמישי.
חברת SAP הגיעה למקום השישי (ירידה של מקום אחד), התעשייה האווירית לישראל רשמה גם היא ירידה ממקום השלישי למקום השביעי השנה, חברת צ'ק פוינט נכנס לעשירייה הפותחת והגיעה למקום השמיני, בעוד שאשתקד תפסה את המקום ה-21, בנק הפועלים נשאר במקום התשיעי וחברת החשמל לישראל סוגרת את העשירייה הפותחת עם ירידה של שני מקומות בהשוואה לדירוג של שנה שעברה.מבין החברות שהתברגו השנה לעשירייה הראשונה ישנן שש חברות מענף ההייטק, שתי חברות מענף הפיננסים, חברה אחת מענף התעשייה וחברה אחת מענף התשתיות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איפה גוגל, פייסבוק, אמזון?
    חושד, חושדים, חשדנו 05/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פה חשדתי
    סגור
  • 1.
    את מי שאלתם?
    שרטן 05/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יודעת את מי אתם שואלים בסקר הזה, אבל תנובה אלטרנטיב מקום ראשון בארץ או בעצם בעולם.... למה לא שאלתם אותי...
    סגור