השוק

האם מיקרוסופט מנסה לחסל את הענקיות הישראליות?

החברה השנייה בגודלה בעולם הודיעה על כניסה לתחום שירותי הסייבר לחברות, בו תתחרה מול חברות ישראליות כמו צ'ק פוינט, פאללו אלטו נטוורקס וסנטינל וואן
יאיר מור | 
מיקרוסופט (צילום ויקיפדיה/ freepik, Magma Images, brian smale)
מיקרוסופט הודיעה הערב (שני) על השקת שירותי אבטחה חדשים לחברות וארגונים, המתחרים ישירות בשירותים שמספקות חברות המתמחות באבטחה, וביניהן צ'ק פוינט הישראלית לצד Palo Alto Networks ו-SentinelOne הישראליות-למחצה, וחברות בינלאומיות כמו Fortinet ומקאפי.
החברה מתגאה ביכולת שלה לספק שירותים המשלבים בינה מלאכותית ויועצים אנושיים שיעזרו לחברות להתגונן מפני מתקפות סייבר ולהגיב להן, ומדגישה כי בשל גודלה האדיר והתמחותה בתחום שירותי התוכנה והענן היא ממילא כבר מנהלת מערך סייבר ענק שעוקב אחר 35 "משפחות" של רושעה ו-250 גורמי סיכון, חוסמת 900 ניסיונות פריצת סיסמאות בכל שנייה, ובשנה שעברה חסמה 9.6 מיליאר "איומי רושעה" ו-35.7 מיליארד מיילים זדוניים.
השירותים החדשים של החברה נקראים בשם הגג Microsoft Security Experts ("מומחי אבטחה של מיקרוסופט"), כאשר אחד מהם מיועד לספק ללקוחות תובנות על איומי סייבר המסתובבים באינטרנט כדי לסייע להם להתכונן מפניהם, השני מספק שירות גילוי איומים מרחוק, והשלישי מנהל את כל תשתית האבטחה של חברה או ארגון.
ואסוּ ג'קאל, סגן נשיא תאגידי לאבטחה, ציות לחוק, זהות וניהול במיקרוסופט, ציין בהודעה כי המחיר השנתי של תקיפות סייבר זינק מ-3 טריליון דולר לפני כעשור ל-3 טריליון דולר בשנה הקודמת וצפויה להגיע ל-10.5 טריליון דולר בשנת 2025.
השירותים החדשים יוצעו לחברות בהדרגה, כאשר השירותים הבסיסיים יותר ניתנים להזמנה כבר כעת ושירות הניהול מרחוק ייכנס לשלב בטא בחודשים הקרובים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה