מדדים ומחקרים

זהו המטבע שקפץ משום מקום בגלל הווריאנט החדש

אתם אולי מפחדים ממנו, אבל מסתבר שיש מי שמרוויח מהווריאנט החדש שהתגלה: מטבע וירטואלי בשם "אומיקרון" עלה ביותר מ- 900% אחוזים בשבוע משום שהוא חולק את אותו שם עם הווריאנט
מערכת ice | 
קריפטו (צילום pexels)
אפשר לנחש איזו מניה תהיה חזקה בעתיד, איזה טרנדים יהיו חזקים בשוק, אבל בלתי אפשרי לנחש מה יהיה וריאנט הקורונה החדש שידאיג את העולם. וגם אם ניחשתם, מה הסיכוי שיש לכם זכויות עליו?
הווריאנט התורן הנקרא "אומיקרון", הוא לא רק שם של נגיף. מסתבר שהשם הזה היה שייך עוד לפני כן למטבע וירטואלי אפרורי וחסר צומת לב שקפץ במאות אחוזים מאז התפרץ לחיינו הווריאנט החדש. על מילה אי אפשר לקנות זכויות יוצרים שיתנו לכם כסף כל פעם שמישהו משתמש בה, אבל מה שאתם יכולים לעשות זה ליצור מטבע וירטואלי בשם הזה כך שאם במקרה יתחילו לדבר עליו או שאילון מאסק יצייץ עליו, הוא יקפוץ.
וזה בדיוק מה שקרה למטבע הוירטואלי הנקרא "אומיקרון" שעל פי מגזין "בלומברג" מאז יום שבת קפץ ביותר מ- 900%, רק בגלל "השקת" הוריאנט החדש. 
"Omicron the Crypto Thing" הוא, במילותיו של המגזין CoinTelegraph, "פרוטוקול מטבע רזרבה מבוזר שהוצג לאחרונה, הפועל על רשת את'ריום. אסימון ה-OMIC המקורי שלו מגובה בכמה נכסי קריפטו אחרים, כולל ה-USD Coin stablecoin ואסימונים ספקי נזילות. ניתן לסחור בו רק בבורסה המבוזרת SushiSwap."

Omicron הוא שיבוט של OlympusDAO, תוכנת פונזי מתחום הפיננסים המבוזרים שכנראה נצטרך לדבר עליה יום אחד, אבל היא לא זו שעלתה לכותרות כעת, וגם אם כן, זה רק בגלל שלמטבע שלה יש שם משותף לוןריאנט החדש של הקורונה. כן, ככה מתנהל העולם היום.
המודל הזה שגוי בדבר חשוב אחד: אנשים לא קנו את המטבע הזה כי יש להם חיבה מיוחדת לווריאנט החדש, אלא רק בגלל צירוף המקרים. וזה בעצם חושף עניין חשוב בעולם הקריפטו, שהרבה ממנו מבוסס על תשומת לב. אבל בסופו של דבר זה מה שעובד היום.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה