מדדים ומחקרים

נטלי דדון וראש השב"כ הובכו ברשת – מי ניצח?

הדוגמנית וראש השב"כ עברו אתמול יום קשה ברשת – מי ביניהם יצא מזה טוב יותר? ומה הנושאים שעניינו אותנו אתמול? החיפושים החמים בגוגל
מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום אינסטגרם)
ליגת האלופות מתקדמת לעבר השלבים המכריעים, והעניין בה גובר בהתאם: מוסד הכדורגל הוותיק ניצב אתמול בראש טבלת החיפושים החמים של משתמשי גוגל בישראל לפי הנתונים שמפרסמת החברה. הליגה תפסה את שני המקומות הראשונים בטבלה – הראשון בעברית והשני באנגלית – עם בין 10,000 ל-20,000 חיפושים לכל אחד מהם, וסה"כ בין 20,000 ל-40,000 חיפושים.

כמה מהקבוצות ששיחקו אתמול זכו גם הן להופיע בטבלה, כאשר הראשונה היא ברצלונה, שניצחה בתוצאה 0:1 את דינמו קייב והגיעה למקום הרביעי, והשנייה היא מנצ'סטר יונייטד, שהוציאה תיקו 2 מול אטלאנטה והגיעה למקום החמישי. כל אחת מהן זכתה למספר שבין 5,000 ל-10,000 חיפושים.
קבוצת כדורגל אחרת בטבלה היא בני יהודה, שהביסה אמש את הפועל רעננה 0:3 והגיעה למקום התשיעי עם בין 1,000 ל-2,000 חיפושים.
במקום השלישי בטבלה נמצא פיקוד העורף, בעקבות התרגיל שנערך היום ובמסגרתו אנחנו חווים כמה רגעים מלחיצים של אזעקות מדומות ברחבי הארץ ובשידורי הטלוויזיה.
במקום השישי, למרבה ההפתעה, נמצא "יום המתים" – מעין חג לזכרון קרובים מתים שצוין אתמול במקסיקו.
רונן בר, ראש השב"כ הטרי, שהובך לאחר שנחשף כי מידע רגיש רב אודותיו ניתן למצוא בחיפוש פשוט באתרים רשמיים, נמצא במקום השביעי, ו'עקף' את הדוגמנית והמגישה נטלי דדון, שכיכבה בשבוע האופנה בדובאי, העלתה פוסט שבו הבליטה את התגובות של "הייטרים" נגדה והגיעה למקום השמיני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה