מדדים ומחקרים

השאלה שכולם שואלים: מה עשה גל אוחובסקי?

הפעיל הלהט"בי הבולט בישראל מואשם במעשים איומים ומלבד גל מתלוננים גורר גם לא מעט עניין מצד הציבור הרחב. ואיזו תוכנית טלוויזיה הובילה אתמול למרות שכלל לא שוגרה? החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור | 
גל אוחובסקי (צילום מרים אלסטר, פלאש 90)
התחקיר של כאן 11, אודות ההטרדות המיניות שביצע לכאורה גל אוחובסקי בחברי הקהילה שהוא מתיימר לייצג כבר כמה עשורים, עורר גל של עניין בפעיל הלהט"בי המוכר ביותר בישראל אי פעם. כתוצאה, הוא ניצב אתמול בראש רשימת החיפושים החמים של משתמשים ישראלים בגוגל.
למקום השני הגיעה התוכנית "הזמר במסכה", שכלל לא שודרה אמש, ככל הנראה בשל העניין הרב בפרק החשיפה הבא, שצפוי להיות משודר הערב.

הרב אליעזר ברלנד, ראש קהילת "שובו בנים", שנעצר שוב במסגרת הסאגה הבלתי נגמרת של החשדות הפליליים נגדו, שהחלט בתלונות על עבירות מין בנשות הקהילה ועתה מגיע גם למעורבות ברצח לפני יותר מ-30 שנה, נמצא במקום השלישי.
במקום הרביעי היתה שרת האנרגיה, קארין אלהרר, שהגיעה לוועידת האקלים COP26 בבריטניה וגילתה כי היא אינה יכולה להיכנס בשל חוסר הנגשה של האירוע לבעלי מוגבלויות המתנייעים על כיסאות גלגלים.
השיר החדש של עומר אדם, "חורף באוטו", שיצא בדיוק עם המעבר לשעון חורף, הביא את הזמר הפופולארי למקום החמישי.
במקום השישי נמצאת התוכנית "אהבה חדשה", שתחזור בקרוב לרשת 13 עם מנחה חדשה – הדוגמנית מאיה ורטהיימר, בת זוגו של קונסול ישראל בניו-יורק, אסף זמיר, שתחליף את לירון ויצמן שלקחה פסק זמן עקב עומס גופני ונפשי קיצוני.
הסאגה המשפטית סביב רצח החייל עמית בן יגאל, שרוצחו דרש לפתוח את קברו בטענה שנתיחת גופתו תוכיח שכלל לא נרצח וסורב על ידי בית המשפט, הביאה את העניין בחייל המנוח למקום השביעי.
ובמקום השמיני חיפושים אחרי קריפטו, ככל הנראה בשל השיאים בתחום בזמן האחרון ומטבע הקריפטו החדש שנקשר לסדרה "משחק הדיונון" בנטפליקס והתגלה כתרמית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה