נדל"ן ותשתיות

הקבלנים מאיימים: נתבע את מדינת ישראל פיצויים על הנזקים

יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים ערן סיב מסביר: "לענף השיפוצים נגרם נזק של 2 מיליארד שקל בכמעט ארבעה חודשים בהם קבלני שיפוצים לא קיבלו עבודות חדשות וחלקם אף  לא הצליחו לסיים עבודות ישנות מלפני המלחמה. מדינת ישראל מחויבת למצוא פתרון מיידי לענף השיפוצים"
מערכת ice | 
צילום מאיר וקנין פלאש 90
"נתבע את מדינת ישראל פיצויים על הנזקים הכספיים לקבלני השיפוצים", את הדבר הזה הבטיח לממש ערן סיב יו״ר התאחדות קבלני השיפוצים, שתוקף במיילים חריפות את תכנית הנדל"ן שפורסמה אמש (ראשון) וממנה עולה לדבריו הדרה מוחלטת של ענף השיפוצים
סיב מסביר: "לענף השיפוצים נגרם נזק של 2 מיליארד שקל בכמעט ארבעה חודשים בהם קבלני שיפוצים לא קיבלו עבודות חדשות וחלקם אף  לא הצליחו לסיים עבודות ישנות מלפני המלחמה. מדינת ישראל מחויבת למצוא פתרון מיידי לענף השיפוצים! במידה ואין באפשרות המדינה לייצר פתרונות ראויים היא חייבת לפצות את קבלני השיפוצים על אובדן הכנסות והפסד כספי".
 
על פי נתוני ההתאחדות למעלה מ-90 אחוזים מהענף מושתת על עובדים פלסטינאים. סיב טוען בנוסף כי: "מדינת ישראל ממשיכה למרוח אותנו על הגעת עובדים זרים ובו בזמן מחדשת רישיונות עבודה של עובדים פלסטינאים ומצפה שקבלני השיפוצים יבטלו את רישיון העבודה.
עוד טען: "הדבר חושף את קבלני השיפוצים לתביעות פיצויים על ידי העובדים. מדובר בטירוף מוחלט! אנחנו נתבע את מדינת ישראל פיצויים על הנזקים הכספיים לקבלני השיפוצים הגיע הזמן לומר לא עוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה