בארץ

יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים תוקף את הממשלה: "חבורת הזויים"

יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים ערן סיב תקף היום את הממשלה בנוגע להחלטתה להחזיר חלק מהפועלים הפלסטינים מהשטחים עליהם נאסר עם תחילת המלחמה מלהגיע לשטחי ישראל ויעבדו בהתנחלויות והיישובים שמעבר לקו הירוק: "החלטה בזויה של חבורת הזויים"
מערכת ice |  2
ערן סיב (צילום יח"צ התאחדות קבלני השיפוצים)
ענף השיפוצים מתמודד עם השלכות הרסניות מתחילת המלחמה כאשר הוא נמצא בחוסר של למעלה מ-15,000 ידיים עובדות, עם קבלני שיפוצים מגויסים ועם עובדים זרים שאולי יגיעו בעוד כמה חודשים. 
מזה כחודשיים שהענף בהובלת היו"ר, ערן סיב נאבק במקבלי ההחלטות על מנת לעצור את כדור השלג מפני קריסת עסקים ופשיטות רגל. ההחלטה הנוכחית היא תולדה של ניתוק הממשלה מהשטח ומבעלי העסקים ומסריחה מפוליטיקה זולה על פי ההתאחדות. 
ערן סיב, יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים תוקף ואומר: "מדובר בהחלטה בזויה של חבורת הזויים ממשלת ישראל שפוגעים באופן ישיר בעובדי הכפיים ובענף השיפוצים שנמצא בקריסה טוטאלית. ההחלטה הנוכחית מנותקת מהשטח הישראלי ומבעלי העסקים בתחום שעומדים לפני פשיטת רגל וקריסה כלכלית". עוד הוסיף סיב ואמר: "אנו קוראים לאחידות והימנעות מפוליטיקה זולה - דין יהודה ושומרון כדין ישראל!".

כזכור, הבוקר בתוכנית "הבוקר הזה" עם אריה גולן ברשת ב' דווח כי הוחלט על החזרת 8,000 פועלים מיהודה ושומרון, זאת לאחר שעם תחילת המלחמה החליטו הגורמים הרשמיים לאסור על הגעתם לשטחי מדינת ישראל. מדובר על פועלים שיעבדו בהתנחלויות והיישובים שמעבר לקו הירוק.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אבל בבחירות כולם....
    אתה יורה לעצמך ברגל. 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי 80% אם לא יותר, מקבלני השיפוצים מצביעים ויצביעו לביבי. נכון . לביב השופכין הזה. לומר מגיע לכם? לא אבל אם תצביעו לו שוב ולממשלה הבחילתית שלו, אז ממש יגיע לכם!!!
    סגור
  • השבת השחורה שינתה הרבה דעות..! (ל"ת)
    ציוני 12/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור