נדל"ן ותשתיות

בני ברק מתחדשת: הפארק החדש בעלות 4.5 מיליון שקל נחנך

ממשיכים בתנופה: עיריית בני ברק חנכה את 'פארק אנילביץ', שהורחב ונבנה מחדש בעלות כוללת של 4.5 מיליון שקל
מערכת ice | 
אברהם רובינשטיין (צילום יחצ)
ממשיכים בתנופה: עיריית בני ברק ממשיכה את מהפכת בינוי הגינות בעיר, עם השלמתו של 'פארק אנילביץ', שהורחב ונבנה מחדש מהמסד ועד הטפחות, כמרחב פנאי מעוצב ומסוגנן המציע את מיטב מתקני המשחק החדישים והאטרקטיביים ביותר, לצד ספסלי מנוחה ושבילי הליכה, שנבנו בהפרדה מפלסית בהשקעה כוללת של 4.5 מיליון שקלים.
במקביל, השלים אגף התשתיות גם את בנייתה של גינת האדמו"ר מקוצק, גינה אזורית חדשה שנבנתה לרווחת תושבי האזור לאחר מחסור חריף באזור שנים ארוכות, בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקלים. הגינה כוללת מתקני משחק רבים, קונסולות נדנדות, ספסלי מנוחה, מרבדי דשא והצללה.
תנופת מהפכת בינוי הגינות הינה חלק ממהפכה כוללת אותה מוביל ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין שהציב את בינוי הגינות כיעד מרכזי ומשמעותי לשנת הכספים הנוכחית, כבשורה של מהפך בתשתיות העיר עם אישורה של תכנית פיתוח ובינוי הגדול בתולדות העיר, בהיקף כולל של כחצי מיליארד שקלים.
הגינות החדשות הפכו לבשורה של ממש כאשר בכל פינות העיר בולטות גינות משחק מעוצבות ורחבות ידיים הכוללות מתקני משחק מתקדמים ביותר, בהתאם לתכנון מקצועי ותכנית אדריכלית לכל גינה, תכניות שהוטמעו בה מרכיבי בטיחות רבים, מקסום שטח הגן והצבתם של מתקני משחק ושעשועים החדשים והמובילים מסוגם, בהיקף מיוחד ובתקציב פיתוח כולל של 55 מיליון שקלים המהווים יחדיו בשורה עירונית מיוחדת הזוכה לשבחים בקרב כלל תושבי העיר. 
העבודות מבוצעות על ידי אגף התשתיות בראשות הרב מיכאל קקון חבר מועצת העיר ובניהול הרב חנוך זיידמן מנהל האגף, בהובלת מחלקת חזות העיר בראשות הרב ישראל לייזר, בעבודת מטה משותפת של לשכת ראש העיר באמצעות מיטב החברות בתחום,.
ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין, אמר כי "בני ברק ממשיכה בתנות הפיתוח ובבשורת הגינות לילדי העיר הזוכים למרחבי משחק תוססים, חדשים ומתקדמים ביותר, מרחבים המאופיינים ביצירתיות ובחדשנות מרובה במטרה להעניק לתושבי העיר יותר גם בתחום זה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה