ויראלי

היסטוריה בבני ברק: ייחנך רחוב ע"ש השוטר שנרצח בפיגוע בעיר

מועצת העיר בני ברק אישרה ברוב גדול הקמת רחוב בעיר להנצחתו של ל רס"מ בכיר אמיר חורי שנפל היום לפני שנה בדיוק, בפיגוע הטרור הרצחני בבני ברק, ולראשונה יונצח רחוב על שם אדם שאינו יהודי בעיר
מערכת ice | 
זירת הפיגוע בבני ברק (צילום אבשלום ששוני פלאש 90)
היום (רביעי) עיריית בני ברק פרסמה רשמית להערות הציבור את הצעתו של יעקב וידר, חבר מועצת העיר ויו"ר סיעת הליכוד, להנציח בבני ברק את זכרו של רס"מ בכיר אמיר חורי שנפל היום לפני שנה בדיוק, בפיגוע הטרור הרצחני בבני ברק, שעה שסיכן את חייו ומנע בגופו רצח של רבים. 
הצעתו של וידר אושרה ברוב גדול במועצת העיר, וכאמור היום פורסמה להערות הציבור בצורה רשמית על ידי העירייה ובעוד כחודש וחצי תעלה לאישור סופי במועצת העיר ובכך לראשונה בבני ברק יונצח רחוב על שם אדם שאינו יהודי. 
חבר מועצת העיר, יעקב וידר מסר  כי "זה המעט שתושבי בני ברק יכולים להחזיר לגיבור ישראל ולמשפחתו היקרה, אמיר הציל נפשות רבים ואין ביהדות ערך חשוב יותר מהצלת חיים - כל המציל נפש אחת מישראל כאילו הציל עולם ומלואו". 
כזכור, הפיגוע בבני ברק ארע היום בדיוק לפני שנה (29/3/22) בו נרצחו חמישה, ארע בשעת ערב מוקדמת, שעה שרחובות העיר מלאים בילדים, מחבל עצר את רכבו והחל לירות בעוברים ובשבים ואף לכיוון חלונות הבתים. רס"מ אמיר חורי זצ"ל, שהגיע למקום ביחד עם שותפו רס"מ עמוס בשירי, חתרו למגע באומץ לב ובכך מנעו אסון גדול מאוד שהיה חלילה עלול להתרחש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה