מדדים ומחקרים

מאסק, בזוס ובאפט נכנסו לתחום הזה, וזה לא מפתיע

גם האנשים העשירים ביותר בעולם יודעים שנדל"ן הוא השקעה בטוחה לשנים הבאות. אלו המהלכים האחרונים שלהם בתחום
מערכת ice |  1
באפט ומאסק (צילום AppleInsider\Insider)
זה בוודאי לא חדש שהנדל"ן נחשב כאופציית השקעה משתלמת לבניית עושר, וכמה מהאנשים העשירים בעולם יודעים היטב את העובדה הזו. למעשה, שלושה מחמשת האנשים העשירים בעולם מבצעים כיום מהלכים מעניינים בענף הנדל"ן. החל מרכישת שטחי אדמה עצומים ועד להשקעה בטכנולוגיה מתקדמת. 
המשקיע האגדי וורן באפט מהמר על התאוששות חזקה בשוק הדיור. הרכישה האחרונה שלו של 1.25 מיליון מניות בחברת נדל"ן בלואיזיאנה מעידה על כך כי הוא מאמין ששוק הדיור הושלם. הגשת ה-SEC האחרונה של ברקשייר האת'ווי חושפת אחזקה של 7% בחברת פתרונות הבנייה הביתית, בשווי 417.1 מיליון דולר.

מהלך אחרון זה ממשיך את שיטתו של באפט להשקיע בחברות שעומדות ליהנות ממגמות ארוכות טווח, כמו הביקוש ההולך וגובר לדיור בשנים הקרובות. עם הרקורד שלו בנושא השקעה מוצלחת לטווח הארוך, ההימור שלו על שוק הדיור יכול להוות סימן חיובי למגזר.
מייסד אמזון ג'ף בזוס אינו זר להשקעות בשוק הדיור. הוא רכש אחוזים בחברה המאפשרת למשקיעים לרכוש מניות של השכרה חד-משפחתית בשכונות עתידיות תמורת 100 דולר. החברה, שהיו בה משקיעים אחרים כולל מנכ"ל אובר ומנכ"ל סיילספורס. 
האיש שחזר היום לתואר האיש העשיר בעולם ידוע בעיקר בזכות חברת המכוניות החשמליות שלו טסלה, חברת חקר החלל SpaceX ורכישתו האחרונה של טוויטר.
אבל מאסק משתף פעולה גם עם חברת הבנייה, לנר קורפ לבניית אזור מגורים לעובדי חברותיו. הפרויקט, שכונה "פרויקט מדהים", יכלול 110 בתים במחוז באסטרופ, טקסס, בסמוך לחברה המשעממת ומתקני SpaceX. חלוקת המשנה כבר אושרה לפיתוח ותתייחס לצורך ההולך וגובר בדיור באזור בגלל אלפי המשרות שנוצרו על ידי החברות של מאסק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה
    אלדד 02/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה צריך את הכתבה הזו. ולגבי ההון שלהם תדבר באחזוים מההון הכולל שלהם או שאין מספיק מקום לכתוב כלכך הרבה אפסים?
    סגור