השוק

אילון מאסק בבליץ אדיר: חזר להיות האיש העשיר בעולם

אילון מאסק עושה זאת שוב וחוזר לכבוש את הפסגה בדירוג רשימת עשירי העולם על פי מגזין בלומברג. הונו המוערך של מאסק עומד כעת על כ-187.1 מיליארד דולר. בפורבס לא מיישרים קו בשלב זה
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום freepik, יוטיוב/ TED)
אילון מאסק שוב האיש העשיר בעולם, כך לפי דירוג המיליארדרים ששחרר המגזין בלומברג. כזכור, מאסק הודח מהמקום הראשון על ידי איש העסקים הצרפתי ברנרד ארנו בדצמבר האחרון. מאסק נשאר במקום השני למשך חודשיים אך עלייה מפתיעה במניות טסלה העלתה אותו שוב למקום הראשון. עם זאת, על פי דירוג עשירי העולם של פורבס מאסק עדיין במקום השני, על אף שמיזער את הפער מברנאר ארנו למרחק של מעט פחות מ-8 מיליארד דולר.
ההון המוערך של מאסק כעת הוערך ב-187.1 מיליארד דולר לעומת כ-185.3 מיליארד דולר של המיליארדר הצרפתי שירד למקום השני. בנוסף לתואר הנחשק שמאסק החזיר לעצמו הוא קיבל גם את התואר המפוקפק של האיש שהפסיד את ההון הגדול ביותר בעולם. מאסק השיג את תואר זה כאשר בשנה שעברה מאסק הפך לאדם הראשון שהפסיד כ- 200 מיליארד דולר מהונו. הונו עמד על כ-340 מיליארד דולר ולאחר אובדן הכסף עמד על כ-137 מיליארד דולר.
כזכור, רק לאחרונה מאסק פיטר שני בכירים מאוד ברשת החברתית טוויטר שרכש. אחת מהם אף תועדה ישנה במשרד מכיוון שעל פי דיווחים מאסק דורש מהעובדים לעבוד סביב השעון ומשרה עליהם לחץ רב.
עם זאת, לפי דירוג פורבס, הונו של ברנאר ארנו, שעדיין בפסגה, עומד על 205.4 מיליארד דולר, בעוד מאסק, שאכן רשם זינוק מכובד של 7 מיליארד דולר בהונו, מוערך בכ-197.7 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה