נדל"ן ותשתיות

מאות דירות חדשות במרכז בדרך: זו העיר שעומדת להשתדרג

מכרז ענק של דירה להשכיר בפתח תקווה: י.ח דמרי, קבוצת אקרו ורייסדור זכו במכרז של דירה להשכיר ורשות מקרקעי ישראל להשכרה ארוכת טווח בפתח תקוה; סה"כ ייבנו שלושה מתחמים עם 741 יח"ד להשכרה ארוכת טווח
מערכת ice |  2
נדלן (צילום פלאש 90/ נתי שוחט)
מכרז ענק של דירה להשכיר בפתח תקווה: י.ח דמרי, קבוצת אקרו ורייסדור זכו במכרז של דירה להשכיר ורשות מקרקעי ישראל להשכרה ארוכת טווח בפתח תקוה; סה"כ ייבנו שלושה מתחמים עם 741 יח"ד להשכרה ארוכת טווח
החברה הממשלתית ״דירה להשכיר״ ורשות מקרקעי ישראל הודיעו היום (חמישי) על השלמתו המוצלחת של מכרז בעיר פתח תקוה. זהו הפרויקט הראשון לשכירות ארוכת טווח שיוקם בפתח תקוה.

המכרז הוא בשטח של 30,600 מ"ר הכוללים 741 יח"ד להשכרה ל- 20 שנה. 50% מסה"כ יח"ד הדיור להשכרה יושכרו במחיר מופחת של 20%. המכרז חולק ל-3 מתחמים: מתחם של 228 יח"ד ושטחי מסחר ותעסוקה, מתחם של 339 יח"ד ושטחי מסחר ותעסוקה ומתחם של 174 יח"ד. 
התוכנית ממוקמת בתחום מחנה סירקין שפונה והשטח ממערב לו עד לשכונות יוספטל וקריית אלון. התוכנית מייעדת את השטח לשימושים מעורבים הכוללים כ-8500 יח"ד וכ-300,000 מ"ר למסחר ותעסוקה. י.ח דמרי זכו במתחם של 339 יח"ד לצד מסחר ותעסוקה בסכום של כ-118 מיליון שקל כולל פיתוח ומע"מ; סה"כ כ-350 אלף שקל ליח"ד. זהו הפרויקט הראשון של י.ח דמרי במסגרת דירה להשכיר.
קבוצת אקרו זכתה במתחם של 174 יח"ד בסכום של כ-37 מיליון שקל כולל פיתוח ומע"מ; סה"כ כ-200 אלף שקל ליח"ד. רייסדור זכו במתחם של 228 יח"ד עם מסחר ותעסוקה בסכום של כ-71 מיליון שקל כולל פיתוח ומע"מ; סה"כ כ-300 אלף שקל ליח"ד.
בשנתיים האחרונות דירה להשכיר נמצאת בתנופת שיווקים חסרת תקדים, כשב- 2021 וב- 2022 שיווקה החברה כ- 13,000 יחידות דיור. סה"כ פרושים כ- 80 פרויקטים ברחבי הארץ, באזורי ביקוש ובערים באזורי הפריפריה. בין הפרויקטים ששווקו בשנתיים האחרונות: רכסים, שדרות, קרית גת, אופקים, נהריה, כרמיאל, נוף הגליל, אילת, אשקלון ויוקנעם.
ענבל דוד, מנכ"לית דירה להשכיר: "ברכות לזוכים ולעיריית פתח תקוה על חלקם במהפכת הדיור להשכרה ארוכת הטווח בישראל. דירה להשכיר, יחד עם רמ״י, סיימו את שנת 2021 ו- 2022 עם היקפי שיווקים חסרי תקדים של דיור להשכרה ארוכת טווח, ואנחנו שמחים לפתוח את שנת 2023 עם אלפי יח"ד שבתהליך שיווק. הדיור להשכרה ארוכת טווח הוא פתרון דיור הכרחי וחיוני גם בישראל, ובהינתן פתרון אטרקטיבי זה ומסה משמעותית של שיווקים, הוא מהווה וימשיך להוות אלטרנטיבה ראויה לציבור שוכרי הדירות בישראל במרכז ובערים באזורי הפריפריה. נמשיך לפעול גם ב- 2023 להגדלת היצע הדירות להשכרה ארוכת טווח, על מנת לספק למשקי הבית הגרים בשכירות והכורעים תחת נטל עלויות המחייה, פתרון דיור ארוך טווח יציב וודאי בתנאים ובמחירים."
שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף: ״אני מברך את הזוכה ושמח עבור הזוגות הצעירים שיזכו לקורת גג במחיר ריאלי ולטווח ארוך. אנו פועלים למתן מענה הוליסטי כאשר שכירות ארוכת טווח היא כלי חשוב במאבק להורדת מחירי הדיור, מחירי השכירות, וצמצום המחסור בדירות״.
ינקי קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל: ״אני מברך על הצלחה נוספת של מכרז במסלול דיור להשכרה, והפעם ברובע סירקין בעיר פתח תקווה. שיווקן של כ-740 יח"ד במסלול זה מאפשר פתרונות מוזלים יותר לזוגות צעירים ולחסרי דיור באזורי הביקוש והפעם בתוכנית איכותית שהובלנו בשטח המחנה הצבאי סירקין שהתפנה ומהווה בשורה של ממש לפתח תקווה והאזור כולו. רשות מקרקעי ישראל פועלת בכל האמצעים העומדים לרשותה בכדי להגדיל את היצע יחידות הדיור. בכוונתנו להמשיך ולהקצות קרקעות לכלל צרכי המשק ובכללם לצרכי המגורים של אזרחי מדינת ישראל בהתאם ליעדים שקובעת הממשלה״.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    באיזה מחיר שכירות?
    מישהי 02/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחיר השכירות בטח יהיה גבוה כמו המשכנתא. מי שמרוויח מזה זה מי שמשכיר .
    סגור
  • 1.
    זו המטרה של עליית המחירים
    אקי 02/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העברת עשירונים 5 ומטה למגורים בשכירות כל החיים
    סגור