נדל"ן ותשתיות

תתחדשו: בנק הפועלים יקים סניף ראשון בעיר הזאת

קבוצת MORE מדווחת על שוכרי עוגן משמעותיים שמצטרפים לנכסים המניבים שלה ומעדכנת על פתיחת מתחם מסחר ושירותים חדש בחריש; בנוסף, תוקם בשכונת מורשת במודיעין  מרפאת 'מכבי שירותי בריאות'
מערכת ice | 
חריש (צילום קבוצת מור)
זרוע הנכסים המניבים של קבוצת MORE הכוללת 11 נכסים בכל רחבי הארץ התקשרה בשנה האחרונה עם שוכרים משמעותיים, ביניהם: סופר פארם, שופרסל, ויקטורי, שירותי בריאות כללית, הבנק הבינלאומי, מקדונלד'ס וקפה גרג וכן שוכרים אשר התקשרו עם הקבוצה ביותר ממתחם אחד: מכבי שירותי בריאות, פיצה האט, בורגר ראנץ', רולדין ו-וניליה.
וכעת, קבוצת MORE מדווחת על שוכרי עוגן משמעותיים שמצטרפים לנכסים המניבים: בנק הפועלים מגיע לראשונה לעיר חריש ויקים סניף בשטח של 260 מ"ר בקניון MORE חריש. 'מכבי שירותי בריאות' תקים מרפאה בשטח של 350 מ"ר בשכונת מורשת במודיעין. מדובר בהתקשרות נוספת בין קבוצת MORE למכבי שירותי בריאות, אשר עתידה לפתוח במתחם מור בעיר בחריש מרפאה בשטח של 1,700 מ"ר. 
בנוסף, מדווחת קבוצת MORE על התקשרות עם שוכרים נוספים במתחמי המסחר של הקבוצה במודיעין, ביניהם: מאפיית מורשת הלחם אשר תוקם בשטח של כ-170 מ"ר ב MORE בשדרה מורשת וחנותDIY  אשר תפתח ב MORE בשדרה מע״ר מודיעין
עוד מדווחת הקבוצה כי מתחם הבילוי והפנאי MORE' בעיר' בחריש אשר כולל 5,000 מ"ר מסחר ו-7,000 מ"ר של משרדים, ייפתח עד סוף השנה ועתיד לייצר לקבוצה  כ-16 מיליון ש"ח הכנסות בשנה. בין שוכרי העוגן במתחם: כללית, מכבי, סופר פארם, רולדין ורשת ויקטורי. 
יו"ר קבוצת MORE חנן מור ציין: "לפני כעשרה ימים דיווחה הקבוצה את תוצאותיה למחצית הראשונה של השנה ובה הצגנו פעילות עסקית חזקה וצמיחה בכל המדדים. מגמת הצמיחה נובעת בין היתר מהגברת הפעילות בנכסים המניבים של הקבוצה, המושכרים בתפוסה גבוהה במח"מ ארוך והניבו בחציון הראשון של 2022 דמי שכירות וניהול בסך 11.7 מיליון שקל. היעד לסוף השנה הוא קצב שנתי של כ-40 מיליון שקל עם פתיחת 3 מרכזים חדשים. תיק הנכסים הייחודי של הקבוצה המקימה מרכזים בלב שכונות מגורים עם תמהיל מותאם לחיי היומיום- הוא חלק אינטגרלי מהאסטרטגיה שלנו של יזמות משולבת, הכוללת יכולות יזמיות, קבלניות, הנדסיות יחד עם זרוע נכסים מניבים שמתעצמת ונותנת לנו יכולות טובות להתמודד עם סביבה עסקית משתנה. לא בכדי חברות רבות בוחרות למקם את סניפיהם ביותר מנכס אחד של הקבוצה."
מרכז הקניות הפתוח MORE בחריש, שנחנך ביולי 2019  בשטח של  10,500 מ"ר  ובהשקעה של כ-76.5 מיליון ₪, הינו מתחם ייחודי המשלב מרכז מסחרי פתוח עם קומת מסחר מקורה. תמהיל החנויות כולל בין היתר: חנות דגל של שופרסל, חנויות של קבוצת פוקס (פוקס הום ופוקס), סופר פארם, ביגוד, תחנת דלק של רשת דור אלון ועוד, וכן מתחם בילוי והסעדה ובו סניפי רשתות מובילות, כגון: מקדונלד’ס, גלידה גולדה ויין בעיר. 
מתחם MORE בחריש: מתחם המסחר, בילוי, תעסוקה ופנאי 'MORE בעיר' של קבוצת MORE ממוקם על השדרה המרכזית של  חריש ויכלול שתי קומות מסחר, ארבע קומות משרדים ושתי קומות של חניון מקורה. MORE בעיר בנוי למעשה כשני מתחמים, המחוברים בצורת האות "ריש". בחלל שנוצר בין שני המבנים, ישנה חצר בה יתקיימו אירועי קהילה לרווחת תושבי העיר. מתחם MORE בעיר, מציע במרחק הליכה מהבית מגוון רחב של שירותי מסחר, בילוי ופנאי. בין שוכרי העוגן במתחם ניתן למנות את: מכבי שירותי בריאות, סופר פארם (סניף שני בחריש, הראשון בקניון מור) , רולדין ורשת ויקטורי.
מתחם המגורים והמסחר MORE מורשת במודיעין: שדרת החנויות בשכונת מורשת, במודיעין משולבת בשני מתחמים נפרדים .  MORE בשדרה מורשת, כוללת סך הכל 10 בנייני מגורים הפונים אל פארק ירוק ורחבת פנאי ונוף – שני המתחמים נבטים אל עבר מישור החוף ויערות בן שמן. 
שדרות החנויות של MORE בשכונת מורשת, נבנות כעת בקומות המסחר של בנייני המגורים הפונים מצד אחד אל פארק ירוק או רחבת פנאי ונוף, ומצד שני לרחוב הראשי שחוצה את השכונה, המתחמים  שעתידים להיפתח במהלך שנת 2023  יכללו כ-שלושים בתי עסק ומסחר, ביניהם: סופר פארם, שופרסל, סופר דניה ונוספים.   שדרת החנויות MORE בשדרה, של קבוצת הייזום והבנייה MORE, הינו חלק מקומפלקס מגורים ומסחר של הקבוצה במרכז העיר מודיעין, הצמוד לתחנת הרכבת של העיר, קניון עזריאלי, מוקדי התרבות והפארקים של העיר . בשדרת העסקים אשר פעילה משנת 2020 פועלים, סניף של הבנק הבינלאומי, מאפיית שיבולת השרון, סניף של רשת הסופרים סיטי מרקט וסניף של קליית חממה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה